Toon posts:

Lekker snelle maxstream service...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de mxstream sijt zeiden ze dat ADSL pas in oktober beschikbaar zou zijn. Maar ik meldde me op 17 augustus toch aan. Kreeg ik een brief waarin stond dat het eind spetember zou worden. En ik heb het vandaag gekregen. Ik snap niet waar de mensen toch allemaal over zeuren dat het zo lang duurt.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat jij geluk hebt gehad komt gewoon omdat de centrale eerder is vrijgegeven.
Maar de overge 500 mensen zijn niet zo gelukkig en zal de planning veranderd worden.

Jaja, driemaal raden waar ik werk :? :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Maar volgens mij komt het omdat weinig mensen hier adsl nemen omdat kabel hier populairder en sneller is. Ik woon in Haaksbergen, dat ligt ten zui-oosten van Enschede.

Verwijderd

dat is dus een van de dingen die ik nog steeds gewoon niet snap van KPN, ze leggen adsl aan in gebieden waar al volop kabel met beter snelheden verkrijgbaar is..das toch gewoon dom! mensen zoals ikzelf wachten met smart op adsl omdat er gewoon niks anders is :(

Verwijderd

Mxstream mailt afgelopen week dat het nu beschikbaar is in mijn regio. Echter sinds vorige week maak ik er al volop gebruik van. Ik had het op 14 augustus aangevraagd en en draaide op 4 september! Dus ik heb niet te klagen over snelheid!!

Verwijderd

Hier is nu ook ADSL (sinds juli) en het draait geweldig.

Casema kwam zeiden ze in 1998 al, maar het word 3042 :-)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ik heb 3mnd gew8, maar jij heb zo kort gew8 omdat jij het nu had besteld en niet zoals ik in herfst van 2000..

Verwijderd

hmz...ik heb 20 mails naar KPN moeten sturen zodat ze eindelijk eens een keer van hun luie reet kwamen om een lijntest te doen...2 weken geleden zouden ze dat dan gaan doen, en het is nog steeds niet gebeurd...vandaag maar weeeer eens bellen/mailen...(ik sta al 3 maanden op status 2/7 bij Xs4all)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik ga me toch zeker niet inschrijven/statussen in de gaten houden/mailen/bellen. Totdat ik eindelijk MAG internetten ???? Da's de wereld op zijn kop! Djeez als KPN wil verdienen, moeten zij het werk doen, niet ik!

Daarom dus never MXStream voor mij.
Ik heb nu kabel, blij toe

Inschrijven en hopen dat je aan de beurt komt, belachelijk.

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 21:36 schreef Sourcerer het volgende:
mensen zoals ikzelf wachten met smart op adsl omdat er gewoon niks anders is :(
ADSL is er kennelijk ook nog niet :P
Pagina: 1