Powerpoint overgangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• yourservice
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-01 15:41
Mijn vraag:

Muziekstuk duurt 04:28 dus 268 seconden, in die tijd wil ik 33 foto's laten zien in een PP presentatie.

268 / 33 = ongeveer 8,12 seconden per foto, ik stel Volgende dia in op 00:08,10.

Als ik de presentatie opsla als .ppsx (direct opstartbare presentatie) dan wordt er ongeveer (handmatige stopwatch) 8,49 seconden per foto afgespeeld. Lengte van de overgang staat op 00,01.

Wat gaat er verkeerd?

Ik gebruik Win 11 met PP 365.

Alle reacties

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:27
Zijn het erg grote foto's (hoge resolutie)? Het laden van de foto zelf kan ook tijd kosten waardoor de totale tijd toeneemt. Heb je consequent dezelfde 8,49 seconden? Of verandert dit als je - zonder de ppsx af te sluiten - de diavoorstelling nog een keer afspeelt? Dan zijn de foto's namelijk gecached.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42

BCC

Het gaat denk ik verkeerd omdat je verwacht dat Powerpoint milliseconde precisie heeft.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

^^ Dat inderdaad. Overgangen duren dus ongeveer een halve seconde, stel de lengte van 1 sheet in op 7.5 seconde en je hebt op het eind van je foto's nog maar 4 seconden muziek over.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• yourservice
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-01 15:41
Bedankt voor de tips, ik zal het gaan uitproberen.