Ik ga binnenkort mijn allereerste tv-toestel aanschaffen (tot nog toe heb ik altijd tv gekeken op een pc-monitor). De tv komt in mijn salon (kijkafstand 2 tot 3 meter, weinig rechtstreekse lichtinval) en mag max. 48" zijn om in onze boekenkast te passen. Het toestel zal gebruikt worden om via apps naar streamingdiensten te kijken (Netflix, Streamz, VRT, ...). Qua budget wil ik graag niet boven de 1000 euro gaan.
Na wat opzoekwerk denk ik dat ik een oled scherm zoek. De vragen waar ik nog mee zit:
- kies ik best een smart-tv of een dom scherm met een externe media player (Dune HD?)
- welke oplossing heb ik nodig om een aanvaardbare geluidskwaliteit te bereiken (ik beschik niet over externe luidsprekers)
Met mijn zeer beperkte inzichten in deze materie komt ik voorlopig uit op de LG OLED evo C4.
Kunnen jullie mij adviseren aub?
Hartelijk dank!
Wouter
Na wat opzoekwerk denk ik dat ik een oled scherm zoek. De vragen waar ik nog mee zit:
- kies ik best een smart-tv of een dom scherm met een externe media player (Dune HD?)
- welke oplossing heb ik nodig om een aanvaardbare geluidskwaliteit te bereiken (ik beschik niet over externe luidsprekers)
Met mijn zeer beperkte inzichten in deze materie komt ik voorlopig uit op de LG OLED evo C4.
Kunnen jullie mij adviseren aub?
Hartelijk dank!
Wouter