Microsoft account aanmaken voor Onedrive

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dirk0342
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-01 10:54
Ik probeer een Microsoft account aan te maken zodat ik Onedrive kan gebruiken om foto's en video's naar mijn televisie te casten. Echter lukt het mij niet om een Microsoft account aan te maken omdat hij, ongeacht mijn browser, weigert een profiel aan te maken door "ongebruikelijke activiteiten" die zijn gesignaleerd. Om er zeker van te zijn dat het niet aan mij ligt heeft een kennis van mij geprobeerd om een profiel aan te maken op zijn apparatuur in zijn eigen huis maar dit mocht ook niet baten. Als ik vervolgens op de details klik geeft hij aan dat het aanmaken van een profiel is geblokkeerd. Hij geeft echter niet specifiek op wat het probleem kan wezen. Ik vind dit bizar aangezien we dus dit hebben geprobeerd op 2 verschillende apparaten op 2 verschillende locaties. Kunnen jullie mij verder helpen?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet.

Alle reacties

• SVMartin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Geen antwoord op je vraag, maar een vraag terug: welke tv heb je, en hoe werkt dat streamen met onedrive dan?

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:13
Heb je al geprobeerd een andere gebuikersnaam te gebruiken bij het aanmaken van het account?

Het komt op mij over alsof je een account wil aanmaken met een gebruikersnaam die al bestaat of dat je probeert in te loggen ipv een nieuw account aan te maken.

"Aanmelden" is het in het jargon van Microsoft hetzelfde als inloggen op een bestaand account.

Op deze pagina kan je een nieuw account aanmaken: https://signup.live.com/

[ Voor 39% gewijzigd door FredvZ op 03-01-2026 11:42 ]

Spel en typfouten voorbehouden

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:46

nelizmastr

Goed wies kapot

Besef ook dat er verboden woorden zijn in je gebruikersnaam. Die lijst omvat o.a, allerhande productnamen van Microsoft zoals “office”, “windows” etc. dus gebruik idealiter gewoon je naam.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold