Bestaat er geen Bose home cinema meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views

• Stoyanov
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17:35
Ik zoek me ongelukkig naar een Bose Home Cinema set, maar het lijkt wel of niemand die meer verkoopt.
Vergis ik me?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:55
Bose.nl Home cinema niet wat je zoekt?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• Stoyanov
Ik zoek zo'n compleet systeem met soundbar, subwoofer en surroundspeakers. Vroegâh kon je dat gewoon kopen bij zaken als mediaMarkt en CoolBlue, maar nee hoor...

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals de Acoustimass series?

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:56
Ik gok dat een gemiddelde klant van Coolblue en Mediamarkt Bose te duur vindt en een gemiddelde Bose koper geen behoefte heeft aan een subwoofer en satellietspeakers.
Dat was natuurlijk ooit het gene wat Bose onderscheidde van de rest: Surround Sound zonder het hele huis vol te zetten met speakers.

Nu verkoopt ieder merk dat wel in hun soundbars, dus is Bose eigenlijk net zo gewoontjes als de rest. Tegelijkertijd betaal je makkelijk 2 tot 3 keer zoveel voor het merk labeltje.

Spel en typfouten voorbehouden

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik de prijzen op die site zie, prijzen ze zichzelf compleet uit de markt. Ooit hadden ze de naam, die hebben ze al lang niet meer. Maar dit soort prijzen is niet waar de gemiddelde consument op zit te wachten en dus ook niet wat een gemiddelde winkel aan zal bieden. Vast wel leverbaar bij hun dealers, maar ongetwijfeld alleen op bestelling.

Mocht je dergelijke bedragen uit willen geven, kijk eens naar de Loewe Klang lijn. Klinkt echt heel erg goed. Prijzen vergelijkbaar.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Stoyanov
FredvZ schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 23:11:
Ik gok dat een gemiddelde klant van Coolblue en Mediamarkt Bose te duur vindt en een gemiddelde Bose koper geen behoefte heeft aan een subwoofer en satellietspeakers.
Dat was natuurlijk ooit het gene wat Bose onderscheidde van de rest: Surround Sound zonder het hele huis vol te zetten met speakers.

Nu verkoopt ieder merk dat wel in hun soundbars, dus is Bose eigenlijk net zo gewoontjes als de rest. Tegelijkertijd betaal je makkelijk 2 tot 3 keer zoveel voor het merk labeltje.
Ben ik niet met je eens.
Mijn benedenbuurman heeft zo'n JBL systeem met afneembare en oplaadbare surround speakers.
Mijn maat heeft dat Bose systeem met een ultra smart soundbar en 700 serie basmodule en 700 serie surround speakers en dat laatste klinkt toch wel iets beter dan JBL.

Het gekke is dat ik op "kopen" klik op de bose site en dat het dan wél zichtbaar wordt bij MediaMarkt...

• Stoyanov
The Eagle schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 23:16:
[...]

Als ik de prijzen op die site zie, prijzen ze zichzelf compleet uit de markt. Ooit hadden ze de naam, die hebben ze al lang niet meer. Maar dit soort prijzen is niet waar de gemiddelde consument op zit te wachten en dus ook niet wat een gemiddelde winkel aan zal bieden. Vast wel leverbaar bij hun dealers, maar ongetwijfeld alleen op bestelling.

Mocht je dergelijke bedragen uit willen geven, kijk eens naar de Loewe Klang lijn. Klinkt echt heel erg goed. Prijzen vergelijkbaar.
Ga ik doen

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Pas nog een Kassa aflevering over de Bose Home Cinema systemen. Een in 2022 gekocht systeem wordt nu al niet meer ondersteund door de app, daarmee sloop je je geloofwaardigheid wel.een beetje...

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:48

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Stoyanov schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 21:20:
Ik zoek me ongelukkig naar een Bose Home Cinema set, maar het lijkt wel of niemand die meer verkoopt.
Vergis ik me?
Hier op Tweakers verwachten we toch echt wat meer eigen inzet bij het openen van een topic. Voor aankoopadvies hebben we Beeld en geluid koopadvies Voor waar kan ik dit kopen, zijn er de fabrikantwebsite, Google of de Pricewatch.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.