Vraag

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik zoek een?
USB-C uitbreiding.
Ik wil een USB-C pci-e adapter installeren om deze HP Elite 8300 via een docking station op 2 monitoren aan te kunnen sluiten

Wat is je budget?
50 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur..

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
HP Elite 8300 desktop pc met W10. Daar zijn nu 2 monitoren direct op aangesloten, via de VGA en DP aansluitingen.
Die 2 monitoren wil ik graag aansluiten via een docking station wat ik al heb (een Prokord PK-5KDLC) op deze desktop. De vraag is nu of dit wel kan gaan werken.

Dat zou me een heleboel omschakel en bekabelings rompslomp schelen als ik de beeldschermen en keyboard/muis snel wil kunnen schakelen tussen mijn zakelijke laptop en deze oudere desktop.

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03

nelizmastr

Goed wies kapot

Video over USB-C bereik je niet door een USB-C kaart in je PC te stoppen helaas. Deze PC is minstens 13 jaar oud en heeft geen notie van dingen als DP Alt mode.

Je kunt beter een USB switch kopen voor je USB accesoires zoals toetsenbord en muis en je monitoren dubbel aansluiten (een keer aan de dock en een keer de pc) dan kun je zonder kabels om te steken wisselen.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold