Ik heb pas geleden op V&A van een zakelijke verkoper een moederbord gekocht.
Dit moederbord was op een vreselijke manier verzonden;
In een zak in een doos die bij lange na niet voldoende gevuld was en de vulling bestond eigenlijk uit vuilnis, inclusief papieren zakdoekjes
.
Toen ik het moederbord toch heb uitgepakt bleek deze dan ook beschadigd.
Vanwege bovenstaand verhaal heb ik contact opgenomen met de verkoper;
- Verteld wat ik er van vond.
- Aangegeven dat het bord was beschadigd.
- Aangegeven dat ik dit niet zo kan accepteren.
- Aangegeven dat ik de boel retour zou sturen stuur zoals het was verzonden en mijn geld terug verwacht.
De verkoper is hiermee akkoord gegaan zoals uit onderstaand deel van de berichten te lezen is:
JBHC:
Nu heeft de verkoper het bord terug ontvangen maar geeft aan dat het bord beschadigd is door de manier waarop ik hem terug heb gestuurd, niet meer werkt en het zo niet terug kan nemen.
Uiteraard ben ik het hier niet mee eens. Ik heb dit laten weten en aangegeven dat dit in mijn ogen door zijn toedoen is maar vanaf dat moment blijft het oorverdovend stil terwijl er door de verkoper wel doodleuk nog steeds advertenties op V&A gezet worden. Het is dus niet alsof hij door de fesstdagen niet actief op tweakers is.
Mijn vraag is wat nu de juiste manier is om dit verder aan te pakken.
Het betreft een zakelijke verkoper dus ik heb in principe te maken met de wet kopen op afstand dus wat is het handigste om te doen.
Dit moederbord was op een vreselijke manier verzonden;
In een zak in een doos die bij lange na niet voldoende gevuld was en de vulling bestond eigenlijk uit vuilnis, inclusief papieren zakdoekjes
Toen ik het moederbord toch heb uitgepakt bleek deze dan ook beschadigd.
Vanwege bovenstaand verhaal heb ik contact opgenomen met de verkoper;
- Verteld wat ik er van vond.
- Aangegeven dat het bord was beschadigd.
- Aangegeven dat ik dit niet zo kan accepteren.
- Aangegeven dat ik de boel retour zou sturen stuur zoals het was verzonden en mijn geld terug verwacht.
De verkoper is hiermee akkoord gegaan zoals uit onderstaand deel van de berichten te lezen is:
JBHC:
Verkoper:Ik ga verder de discussie niet eens met je aan want dit is zinloos.
Ik stuur hem van het weekend retour want eerder heb ik geen tijd en verwacht al het geld terug.
Ik heb hier al meer dan voldoende zooi liggen en heb nul behoefte aan een krom beschadigd moederbord.
Dit is zeker gezien het grote aantal positieve reacties op je profiel echt een zware tegenvaller en Tweakers onwaardig.
Zo gezegd zo gedaan maar nu komt het:prima, is aan jou. retouradres staat op het adreslabel heen
Nu heeft de verkoper het bord terug ontvangen maar geeft aan dat het bord beschadigd is door de manier waarop ik hem terug heb gestuurd, niet meer werkt en het zo niet terug kan nemen.
Uiteraard ben ik het hier niet mee eens. Ik heb dit laten weten en aangegeven dat dit in mijn ogen door zijn toedoen is maar vanaf dat moment blijft het oorverdovend stil terwijl er door de verkoper wel doodleuk nog steeds advertenties op V&A gezet worden. Het is dus niet alsof hij door de fesstdagen niet actief op tweakers is.
Mijn vraag is wat nu de juiste manier is om dit verder aan te pakken.
Het betreft een zakelijke verkoper dus ik heb in principe te maken met de wet kopen op afstand dus wat is het handigste om te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door jbhc op 02-01-2026 11:10 ]