KPN verwerkte tijdens nieuwjaarsnacht acht procent meer…

Pagina: 1
Acties:

• joeri1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:35

joeri1

Cloud Engineer

Topicstarter
Artikel: nieuws: KPN verwerkte tijdens nieuwjaarsnacht acht procent meer dataverkeer d...
Auteur: @TijsZonderH

Hi Thijs,

In het artikel zeg jij het volgende:
KPN zegt dat het in de nacht van 31 december op 1 januari 595 terabyte aan dataverkeer verwerkte op zowel het vaste als mobiele netwerk.
Als je echter op de link klikt zegt KPN:
Tijdens de jaarwisseling van 2025 op 2026 hebben Nederlanders opnieuw massaal hun smartphone gebruikt om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen. Het KPN-netwerk noteerde een nieuw record in mobiel dataverbruik: 595 terabyte, goed voor 8% meer dan vorig jaar. Ondanks deze enorme belasting bleven zowel het mobiele als het vaste netwerk van KPN stabiel en verbonden miljoenen Nederlanders probleemloos met elkaar.
De 595 terabyte gaat alleen over het mobiel dataverbruik, er is niet bekend hoeveel data er is verbruikt over het vaste netwerk.

Beste wensen voor 2026,

Joeri1

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:18

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Hey ja je hebt gelijk, ik was in de war door "Ondanks deze enorme belasting bleven zowel het mobiele als het vaste netwerk van KPN stabiel en verbonden miljoenen Nederlanders probleemloos met elkaar."

Ik pas het aan, dank je!

In het verleden geschreven handtekeningen bieden geen garantie voor de toekomst.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:38
TijsZonderH schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 10:45:
Hey ja je hebt gelijk, ik was in de war door "Ondanks deze enorme belasting bleven zowel het mobiele als het vaste netwerk van KPN stabiel en verbonden miljoenen Nederlanders probleemloos met elkaar."

Ik pas het aan, dank je!
Hoi Tijs, je hebt het woordje "zowel" nog niet uit de zin verwijderd, waardoor die nu niet meer klopt.

iRacing Profiel

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:18

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Bewijs dat ik een fout heb gemaakt is bij deze vernietigd!

In het verleden geschreven handtekeningen bieden geen garantie voor de toekomst.