deze n00b heeft weer is hulp nodig...
ik vandaag voor het eerst een dvd speler voor de pc gekocht en dat ding is niet regio vrij... ook niet te maken volgens de meeste pages die ik heb gelezen.. (inmatrix enzo)
dat maakt mij ook helemaal niet zoveel uit eik. ff het volgende.
hij is bulk en dus zonder software. tis een liteon ltd 163 en schijnt er goed te zijn volgens de search met dae.. prima..
alleen heb ik nog 2 vraagjes over die regio lock.
De speler is zelf niet regio vrij te maken. ok dan zetten we in winXP gewoon op regio 2. dan zou dat moeten werken.
De software (nog geen id welke, tips altijd welkom) zetten we dan ook op regio 2.
dat moet allemaal prima gaan werken dan met m'n volgende specs:
pIII 550@670
256 ram
udma 33 hdd (2x)
sb live value
ax63pro mobo (via apollo pro)
1 x scsi brander (sony)
is dat ook zo? gaat dat allemaal werken?
en als laatste, als de speler niet regio vrij is, is er dan een windows hack (xp) om het aantal X dat je van regio mag veranderen telkens op 5 te zetten? als ja, dan hoe if nee, thanx anyway
(of vraag ik nu weer naar de bekende weg.... if so, sorry
)
wie helpt deze n00b uit de brand?
ik vandaag voor het eerst een dvd speler voor de pc gekocht en dat ding is niet regio vrij... ook niet te maken volgens de meeste pages die ik heb gelezen.. (inmatrix enzo)
dat maakt mij ook helemaal niet zoveel uit eik. ff het volgende.
hij is bulk en dus zonder software. tis een liteon ltd 163 en schijnt er goed te zijn volgens de search met dae.. prima..
alleen heb ik nog 2 vraagjes over die regio lock.
De speler is zelf niet regio vrij te maken. ok dan zetten we in winXP gewoon op regio 2. dan zou dat moeten werken.
De software (nog geen id welke, tips altijd welkom) zetten we dan ook op regio 2.
dat moet allemaal prima gaan werken dan met m'n volgende specs:
pIII 550@670
256 ram
udma 33 hdd (2x)
sb live value
ax63pro mobo (via apollo pro)
1 x scsi brander (sony)
is dat ook zo? gaat dat allemaal werken?
en als laatste, als de speler niet regio vrij is, is er dan een windows hack (xp) om het aantal X dat je van regio mag veranderen telkens op 5 te zetten? als ja, dan hoe if nee, thanx anyway
(of vraag ik nu weer naar de bekende weg.... if so, sorry
wie helpt deze n00b uit de brand?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!