Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Ik heb eigenlijk nog nooit echt in 3dmax gewerkt. Wel in Cinema 4D en Solidworks. Dit vind ik opzich wel lekkere programma's.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
ten eerste is het onzin dat iedereen met max werkt, want er lopen hier zat mayaërs rond en ten tweede; volgens mij is max iets goedkoper dan maya
volgens mij niet hoor, wel veel lightscapers....Op woensdag 19 september 2001 19:14 schreef Phuq-R het volgende:
ten eerste is het onzin dat iedereen met max werkt, want er lopen hier zat mayaërs rond
maarre, volgens mij heeft maya een veel steilere leercurve dan max hoor, ik weet niet waarom jij maya makkelijker vindt......
[edit]en denk na over je topictitel!!
Maya is veel makkelijker te leren (wat je al zei dus) en het is wat overzichtelijker dan 3dsmax. Kijk maar het maken van materials. De hypershade is echt heel handig.
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
I'm a proud Maya user also 
Heb je al wat leuke dingen gemaakt met Maya, Mayafreak ?
Doe je bijvoorbeeld nog een opleiding/cursus/workshop erin of doe je het alleen als hobby ?
Heb je al wat leuke dingen gemaakt met Maya, Mayafreak ?
Doe je bijvoorbeeld nog een opleiding/cursus/workshop erin of doe je het alleen als hobby ?
Max was eerder makkelijker te krijgen dan maya denk ik. De meeste hier werken echt niet met een gekocht max of maya. En maya heeft wat later dan max flinke stappen vooruit geboekt, en daardoor wel bijvoorbeeld softimage op z'n flikker gegeven.
Plus max is een HEEL goed 3d programma net als maya. Ik vind dit een beetje onzinnige post, geef tenminste wat argumenten. Net zoiets als lightwave lui die het IRC max kanaal ingaan aleen maar om een dit VS dat uit te lokken. (voorbeeldje uit real-life nix tegen lightwave gasten
).
Vertel es wat meer waarom en dan wil ik in discussie gaan. Zelf ken ik nog geen maya maar ga het binnenkort als keuzevak volgen...
Plus max is een HEEL goed 3d programma net als maya. Ik vind dit een beetje onzinnige post, geef tenminste wat argumenten. Net zoiets als lightwave lui die het IRC max kanaal ingaan aleen maar om een dit VS dat uit te lokken. (voorbeeldje uit real-life nix tegen lightwave gasten
Vertel es wat meer waarom en dan wil ik in discussie gaan. Zelf ken ik nog geen maya maar ga het binnenkort als keuzevak volgen...
keuzevak ?
welk school doe je ?
welk school doe je ?
Ik gebruik 3d studio max vooral voor game developement op het moment (het maken van modellen en skinnen), en ik vind het perfect werken, ik zou geen reden kunnen noemen om over te stappen op Maya, die een behoorlijk stuk duurder is.
Nelis, I think you mean Lightwavers...
Zoveel mensen die Lightscape gebruiken zullen er hier niet rondlopen. En het is wel een wereld van verschil.
Dex
Zoveel mensen die Lightscape gebruiken zullen er hier niet rondlopen. En het is wel een wereld van verschil.
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
maya nooit gebruikt.. heel final fantasy schijnt erin gemaakt te zijn.. nou..alsik zoiets moet maken in 3dmax was ik wel ff bezig geweest (trouwens..ze hebben allebei hun voor en nadelen)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Voor de volgende keer (een ander topic).
1) Betere topic titel
2) Normale stelling of niets zeggen, laat mensen fijn zelf bepalen wat ze het fijnst vinden, dit is geen begin van een normale discussie.
1) Betere topic titel
2) Normale stelling of niets zeggen, laat mensen fijn zelf bepalen wat ze het fijnst vinden, dit is geen begin van een normale discussie.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()