k heb een mastercard debit card van de Rabobank.
Deze heb ik via Google Pay op mijn Samsung S24 ultra en Galaxy watch ultra gekoppeld.
Ik kan met google pay met mijn smartphone en watch overal betalen.
Behalve onbemande pompstations.
https://drive.google.com/...xJDWvpxI/view?usp=sharing
Ik krijg dan dus de melding "pas geweigerd, deze pas wordt niet aanvaard"
De bank is ermee bezig geweest, maar heeft geen idee en kan er verder niks mee.
De pompstations (veelal tango) geven aan geen klachten te hebben en doen er niks mee.
Met de fysieke pas kan ik dus wel betalen, maar niet met mijn smartphone of smartwatch.
Mijn google pay mastercard creditcard wordt ook geweigerd, maar de fysieke pas niet.
Interessant.
Mijn vriend heeft ook een recente Samsung telefoon maar een visa debit van de Rabobank en kan wel betalen.
Rabobank geeft aan dat ze visa debit en mastercard debit random uitgeven.
Ze hebben geen inzicht wie welke kaart krijgt.
Heb al 7 nieuwe debit cards aangevraagt bij de Rabobank en alleen maar mastercard.
Wie heeft de gouden tip.
Deze heb ik via Google Pay op mijn Samsung S24 ultra en Galaxy watch ultra gekoppeld.
Ik kan met google pay met mijn smartphone en watch overal betalen.
Behalve onbemande pompstations.
https://drive.google.com/...xJDWvpxI/view?usp=sharing
Ik krijg dan dus de melding "pas geweigerd, deze pas wordt niet aanvaard"
De bank is ermee bezig geweest, maar heeft geen idee en kan er verder niks mee.
De pompstations (veelal tango) geven aan geen klachten te hebben en doen er niks mee.
Met de fysieke pas kan ik dus wel betalen, maar niet met mijn smartphone of smartwatch.
Mijn google pay mastercard creditcard wordt ook geweigerd, maar de fysieke pas niet.
Interessant.
Mijn vriend heeft ook een recente Samsung telefoon maar een visa debit van de Rabobank en kan wel betalen.
Rabobank geeft aan dat ze visa debit en mastercard debit random uitgeven.
Ze hebben geen inzicht wie welke kaart krijgt.
Heb al 7 nieuwe debit cards aangevraagt bij de Rabobank en alleen maar mastercard.
Wie heeft de gouden tip.