Ik ben mijn badkamer aan verbouwen en heb in de douchecel een cellenbetonwand gemetseld, waar ik de HG Universal box 2 voor de douchethermostaat heb gebouwd.
Volgens de handleiding moest (naar mijn idee) de box gelijk met de cellenbeton muur, dus zo heb ik hem ingebouwd. Zie onderstaande foto's:
Gisteren heb ik de muren geimpregneerd en ik wilde vandaag het afdichtindoek in de coat gaan zetten, maar als ik het schuif stuk er in druk, dan komt deze nog een stuk uit de muur. Hierdoor is het afdichtingdoek niet vlak met de muur. Als ik de tegel er tegenaan houdt (zonder lijm) dan komt er geen stuk meer uit.
Heeft iemand ervaring met deze box of ik dit goed heb gedaan? Of is het toch fout en moet ik eerst een extra gipsplaat tegen de wand gaan maken (loshalen ga ik namelijk niet meer doen
.
Volgens de handleiding moest (naar mijn idee) de box gelijk met de cellenbeton muur, dus zo heb ik hem ingebouwd. Zie onderstaande foto's:
![]() | ![]() |
Heeft iemand ervaring met deze box of ik dit goed heb gedaan? Of is het toch fout en moet ik eerst een extra gipsplaat tegen de wand gaan maken (loshalen ga ik namelijk niet meer doen
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
24x sf175s + gw5000-dt op oost
:strip_exif()/f/image/7d5Pv8QNhs5kc4E4MIRZqaT9.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/EAKLTeJFhXQaLCs5RxHRrEsm.webp?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/yt5D1lqK82ahsK12QCxOfvxl.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/f8MqwiTtfYBvX7xLDAtEMlMx.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/LqjQnICc0w8oYzLO0dQCR8Ny.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ycSSbZVl3UDBYzV5sRNp5rsG.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/OpLlFJUhIhwXrE7cBaOmiRUY.webp?f=fotoalbum_tile)