Goedemorgen allemaal!
Hieronder een topic over mijn huidige pc en de wens om deze te upgraden om meer FPS te bereiken ingame.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel eigenlijk alleen CounterStrike 2. Op het spel haal ik met deze setup momenteel 300-400 FPS.
Ik heb een 400Hz scherm en zou graag iets hoger in mijn fps zitten om het scherm optimaal te benutten.
Qua hardware denk ik dat een aantal upgrades hier wel al voldoende in zouden moeten kunnen zijn.
Ik ben zelf niet zo heel technisch en vraag jullie dan ook graag om jullie advies.
Online lees ik dat CS2 vooral CPU intensief is.
In de toekomst.. mocht het ooit zo ver zijn wil ik ook graag GTA VI gaan spelen bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen maximum prijs. Ik wil best investeren als ik dan weer flink wat jaartjes kan genieten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de voorkeur voor juist geen RGB.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij advies geven over welke onderdelen je zou upgraden in mijn huidige systeem?
Zelf denk ik richting CPU en wellicht GPU en RAM?
Alvast heel erg bedankt!
Mochten jullie retour vragen hebben hoor ik het uiteraard graag.
Hieronder een topic over mijn huidige pc en de wens om deze te upgraden om meer FPS te bereiken ingame.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel eigenlijk alleen CounterStrike 2. Op het spel haal ik met deze setup momenteel 300-400 FPS.
Ik heb een 400Hz scherm en zou graag iets hoger in mijn fps zitten om het scherm optimaal te benutten.
Qua hardware denk ik dat een aantal upgrades hier wel al voldoende in zouden moeten kunnen zijn.
Ik ben zelf niet zo heel technisch en vraag jullie dan ook graag om jullie advies.
Online lees ik dat CS2 vooral CPU intensief is.
In de toekomst.. mocht het ooit zo ver zijn wil ik ook graag GTA VI gaan spelen bijvoorbeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen maximum prijs. Ik wil best investeren als ik dan weer flink wat jaartjes kan genieten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de voorkeur voor juist geen RGB.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie mij advies geven over welke onderdelen je zou upgraden in mijn huidige systeem?
Zelf denk ik richting CPU en wellicht GPU en RAM?
Alvast heel erg bedankt!
Mochten jullie retour vragen hebben hoor ik het uiteraard graag.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 223,99 | € 223,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte AORUS X670 ELITE AX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 Ti GAMING X TRIO 12G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate IronWolf NAS HDD, 4TB | € 147,62 | € 147,62 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Black RGB TG Light Tint | € 216,52 | € 216,52 |
| 1 | Monitors | BenQ Zowie XL2566X+ Zwart | € 649,- | € 649,- |
| 1 | Monitors | LG UltraGear 27GP850-B Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H150i Elite LCD XT Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Case fans | Fractal Design Prisma AL-14, 140mm | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B5200C40W | € 447,- | € 447,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 134,42 | € 134,42 |
| 1 | Interne SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 219,- | € 219,- |
| Totaal | € 2.037,55 | |||
[ Voor 56% gewijzigd door mikeeejj__ op 31-12-2025 11:01 . Reden: lijstje vergeten ]