Idee n.a.v. roundup slechtst gelezen artikelen

Pagina: 1
Acties:

• SgtSpeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-01 19:04
Hoi redactie,

N.a.v. het geplaatste artikel: review: Waarom 'echt' Tweakers-nieuws slecht scoort en AI-berichten worden ge...
Auteur: @YannickSpinner

Heeft het nut om op dagelijkse/wekelijkse basis een nieuws roundup te doen van nieuws dat ‘minder’ zou gelezen worden of van nieuws waar een volledig artikel te moeilijk is om te schrijven (te kort/…)?

Op die manier blijft iedereen wel relevant nieuws krijgen en kan er hierin ook geëxperimenteerd worden met nieuwe soorten nieuws (click-through rates naar nieuwsbron in de gaten houden en indien hoge CTR -> handig om dit soort artikels toch apart te posten).

Het is maar een idee, wou het toch even delen!

Keep up the good work!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-01 15:56

YannickSpinner

Redacteur
Thanks voor je sugesties :D

Hoewel je ideeën helemaal niet verkeerd zijn, vraag ik me af of we veel extra tijd in de slechter gelezen artikelen zouden moeten steken. Ze zijn immers (meestal) om een reden niet goed gelezen. Ook nieuws dat echt te kort is, is dus kennelijk niet nieuwswaardig genoeg. Overigens is de drempel voor ons wel wat lager en brengen we ook kort nieuws. En hebben we al een vrij basale 'samenvatter' in de vorm van de nieuwsbrief!

Fijne jaarwisseling, tot de volgende!

• SgtSpeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-01 19:04
Yup, zit inderdaad wat in!
Kan het vanuit mijn optiek minder goed inschatten. Maar dank voor de overweging en inhoudelijke feedback!

Voor jullie ook een prettig eindejaar gewenst!