Thuisbezorgd | Reviews verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Goedenavond allen,

Sinds de laatste update van de Thuisbezorgd applicatie kan ik geen reviews meer inzien van geen enkele restaurant op het platform van Thuisbezorgd. Ik kon hier niets over vinden, maar ben ik de enige met dit probleem? Ik heb inmiddels een klacht ingediend en bestel niet meer tot ze dit probleem hebben opgelost.

Valt mij trouwens ook op dat een aantal restaurants omhoog zijn gegaan in de sterren-score terwijl ze slecht voedsel leveren. (Reviews daarover staan o.a. ook op Google)

Ook erg vreemd dat dit vlak voor de feestdagen zonder enige communicatie wordt doorgevoerd… roep bij mij meer vraagtekens op en neigt naar oneerlijke handelspraktijken.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:29
Requa schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 22:25:
Goedenavond allen,

Sinds de laatste update van de Thuisbezorgd applicatie kan ik geen reviews meer inzien van geen enkele restaurant op het platform van Thuisbezorgd. Ik kon hier niets over vinden, maar ben ik de enige met dit probleem? Ik heb inmiddels een klacht ingediend en bestel niet meer tot ze dit probleem hebben opgelost.

Valt mij trouwens ook op dat een aantal restaurants omhoog zijn gegaan in de sterren-score terwijl ze slecht voedsel leveren. (Reviews daarover staan o.a. ook op Google)

Ook erg vreemd dat dit vlak voor de feestdagen zonder enige communicatie wordt doorgevoerd… roep bij mij meer vraagtekens op en neigt naar oneerlijke handelspraktijken.
En dit allemaal omdat jij iets niet kan zien in de app op je telefoon? In zou in zo'n geval denken dat er iets mis is met mijn telefoon, niet meteen een bedrijf op een openbaar forum van oneerlijke handelspraktijken betichten.

Vraag dus eerst aan vrienden en familie of ze het herkennen (en zet de naam hier tussen MO tags)

• Ariandra
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:04
Ik kan de individuele reviews ook al een tijdje niet meer inzien. De app vermeld alleen nog de gemiddelde score met sterren dus bijvoorbeeld 3.9/5, maar dat is het dan ook. Ik heb er niet zo veel last van omdat ik toch altijd bij dezelfde zaken bestel.

Ik heb versie 11.17.1.1610007267 op Android.

• Rivalo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-01 23:46
Volgens mij is dit gewoon de bedoeling hoor en geen bug. Je kunt inderdaad geen reviews meer lezen.

Slim natuurlijk. Nu kan jij als klant niet meer zien of een zaak zelf de reviews aan het opgehogen is, of dat een zaak met gemiddeld goede reviews, de afgelopen twee weken alles aan laat branden en je drie uur laat wachten op de verkeerde pizza. Dat kun jij nu niet weten voordat jij bestelt waardoor je eerder geneigd bent een winkelwagentje om te zetten naar een 'sale'.

Past in het plaatje van een gemiddelde internet service. De rewards zijn al weg, er zit inmiddels voor de klant al een extra service fee bij (bovenop het percentage dat het restaurant ook nog moet betalen!) en dan kan dit er ook wel bij.

Dikke tip: account in de shredder, app verwijderen. Laat die investeringsmaatschappij lekker in de stront zakken. Mocht je wat willen bestellen, doe dat dan direct bij het restaurant.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-01 09:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Was al eerder op reddit gepost.
https://www.reddit.com/r/...ezorgd_reviews_verdwenen/

Maar is al langer bekend. En de restaurants kunnen zelf wel de reviews lezen.
Score klopt voor geen meter meer.
Als je rating bekijkt in de app, is die echt totaal anders dan op Google en alle andere review sites.
Elk restaurant heeft nu ook een positieve score. Zijn een paar restaurants in mijn buurt die 100 procent zeker een score lager dan een 3.5 hadden. Allen hebben nu ineens boven een 4.

Ik bestel al heel lang niet meer via het platform. 9 van de 10 keer is het goedkoper en en ze hoeven niks af te dragen aan thuisbezorgd. Gun dat bedrijf niks meer, ze maken horeca echt kapot.

[ Voor 15% gewijzigd door DNA_Saint op 05-01-2026 19:00 ]

Huub Huub Barbatruc!

• Waswat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 11:35
Heb het ook opgemerkt dat ze de beoordeling hebben weggehaald. Dus ik kan niet meer zien of het relevante beoordelingen zijn voor mij

Heb dit gevonden op hun app onder hulp -> "Hoe werken beoordelingen?":
Klanten kunnen de kwaliteit van hun bestelling beoordelen op een schaal van 5 punten (weergegeven door sterren) en de bezorging op een schaal van 3 punten (weergegeven door emoji's).

De beoordeling van een winkel voor elke bestelling wordt berekend door de beoordelingen van consumenten voor kwaliteit en bezorging te combineren, waarbij de kwaliteitsbeoordeling dubbel zo zwaar weegt als de bezorgingsbeoordeling. De algemene beoordeling van een winkel wordt vervolgens bepaald door het gemiddelde te nemen van de 25 meest recente beoordelingen. De algemene beoordeling wordt bijgewerkt telkens wanneer een nieuwe beoordeling wordt ingediend. Wij geven de algemene beoordeling van een winkel weer op belangrijke plaatsen, waaronder onder de naam op de winkeloverzichtpagina en op de menupagina van de winkel, weergegeven als sterren of een decimale beoordeling.

Klanten kunnen ook een recensie achterlaten voor hun bestelling om hun ervaring te delen of feedback te geven aan de winkel. Consumentenrecensies zijn alleen zichtbaar voor de winkel.

Klanten kunnen hun beoordelingen en recensies bekijken op de pagina met de bestelgeschiedenis van hun account.

In beperkte gevallen kunnen beoordelingen die verband houden met gemodereerde recensies (d.w.z. ingediend voor dezelfde bestelling) nog steeds meetellen voor de algemene winkelbeoordeling. Voor meer informatie over wanneer recensies/beoordelingen kunnen worden verwijderd en wat dit betekent, kan je “Modereert Thuisbezorgd beoordelingen?” bekijken.
Met name de "Consumentenrecensies zijn alleen zichtbaar voor de winkel." Vond ik interessant...

[ Voor 77% gewijzigd door Waswat op 08-01-2026 11:35 ]

Pagina: 1