Ik zag net de games twisted metal black, F1 2001 en Operation Winback in het bart-smit krantje staan. Zijn deze games nu al uit of is het nu weer pure onzin wat er in dat krantje staat. En ik wil wel jullie mening over deze 3 games horen. (ik heb momenteel alleen GT3 maar ik wil er wel weer een goede game bij hebben).
Ik werk bij e-plaza (onderdeel bart smit), f1 2001? Ik denk dat dat een andere is dan formula 1 2001, die laatste is al lang uit nl.
Twisted MEtal Black, wel aardig, lijkt me niet echt geweldig te worden, en Operation WInback schijnt ook niet al te te zijn.
Ik klink nu als een PS2 afzeiker, ben ik dus absoluut niet (heb er sinds vorige week 1), enkele aanraders die NU al et verkirjgen zijn: Red Faction!, Onimusha, Resident Evil Code Veronica, en zelf heb ik er ook voor 40 piek bij Free Record Shop Super Bust-amove, lekker simpel, zwaar verslavend
En er komt nog heeeel veeel aan...
(vraag maar in je gameshop om ene releaselijst...)
Twisted MEtal Black, wel aardig, lijkt me niet echt geweldig te worden, en Operation WInback schijnt ook niet al te te zijn.
Ik klink nu als een PS2 afzeiker, ben ik dus absoluut niet (heb er sinds vorige week 1), enkele aanraders die NU al et verkirjgen zijn: Red Faction!, Onimusha, Resident Evil Code Veronica, en zelf heb ik er ook voor 40 piek bij Free Record Shop Super Bust-amove, lekker simpel, zwaar verslavend
Je vergeet GT3, de beste PS2 game die er is. En ik bedoel niet formule one (die overigens ook erg goed is) maar de nieuwe F1 2001 van EAsports.
Laat ook maar mooi even weg blijven, heb geen geld meer
Verwijderd
(offtopicmode) hey weet je ook wanneer MAFIA uit komt???Op woensdag 19 september 2001 19:48 schreef Ares het volgende:
Ik werk bij e-plaza (onderdeel bart smit), f1 2001? Ik denk dat dat een andere is dan formula 1 2001, die laatste is al lang uit nl.
Nee Metal Gear Solid 2 gaat nog harder kanllen.Op woensdag 19 september 2001 23:02 schreef Pirm1 het volgende:
THPS3 dat wordt de knaller
Verwijderd
Vergeet Grand Theft Auto 3 niet, komt als het goed is volgende maand uit 
Devil May Cry gaat ook een hele grote knaller worden.
Devil May Cry gaat ook een hele grote knaller worden.
Verwijderd
Als het goed is komt op 16 November Pro Evolution Soccer uit, de europese versie van Winning Eleven (alleen in Japan). Dit spel komt uit de ISS reeks van Konami en doet FIFA verbleken.
Op www.proevolutionsoccer.com staan wat filmpjes. (Franse site, dus wel ff zoeken)
Op www.proevolutionsoccer.com staan wat filmpjes. (Franse site, dus wel ff zoeken)
Verwijderd
Check deze preciew van Fifa2002 http://ps2.ign.com/previews/16231.htmlOp donderdag 20 september 2001 23:27 schreef VetteHap het volgende:
Als het goed is komt op 16 November Pro Evolution Soccer uit, de europese versie van Winning Eleven (alleen in Japan). Dit spel komt uit de ISS reeks van Konami en doet FIFA verbleken.
Ik denk dat Pro Evo Soccer het nog moeilijk gaat krijgen.
MGS2 gaat ook zeer goed worden en Devil May Cry is voor mij al een topper, ik speel nu de JAP versie en hij is echt vet
Ik heb nu dus die winning eleven 5 jap met english menu crack. Erg goed spel, alleen het is een beetje vaag, ik kan geen moeilijkheidsgraad instellen en ik moet zeggen, de computer speelt echt goed, je moet echt met 5 man op de bal jagen wil je de bal afpakken. Spel ziet er ook aardig goed uit.
Ook heb ik Yikiou World league soccer, eveneens van konami. Dit spel komt wat meer in de buurt van ISS dan W.E.5 . Vooral de controls en schijnbewegingen zijn weer subliem.
Meest opvallende zijn de graphics, ik weet dat de graphics van ISS nooit heeft kunnen tippen aan die van Fifa, maar deze zijn amper te overtreffen. Kluivert en Davids lijken ongelofelijk echt, het is gewoon een foto over een hoofd geplakt, zelfs het sikje van Kluivert is zichtbaar.
Ook heb ik Yikiou World league soccer, eveneens van konami. Dit spel komt wat meer in de buurt van ISS dan W.E.5 . Vooral de controls en schijnbewegingen zijn weer subliem.
Meest opvallende zijn de graphics, ik weet dat de graphics van ISS nooit heeft kunnen tippen aan die van Fifa, maar deze zijn amper te overtreffen. Kluivert en Davids lijken ongelofelijk echt, het is gewoon een foto over een hoofd geplakt, zelfs het sikje van Kluivert is zichtbaar.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Je kunt de moeilijkheidsgraad bij WE5 wel instellen hoor. Moet je eens een FAQ opzoeken bij www.gamefaqs.com.
Verwijderd
Ziet er indrukwekkend uit, maar ik moet het nog zien. Bij FIFA heb ik altijd het idee dat je erg makkelijk omhaals e.d. maakt. Als je een omhaal maakt bij WE5 ben je ECHT blij!Op vrijdag 21 september 2001 14:26 schreef Pirm1 het volgende:
[..]
Check deze preciew van Fifa2002 http://ps2.ign.com/previews/16231.html
Ik denk dat Pro Evo Soccer het nog moeilijk gaat krijgen.
[..]
Lol, die moeilijkheidsinstelling was dus in het gedeelte dat niet vertaald was in het engels
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Pagina: 1