Vraag
Alle reacties
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
geef eens wat meer info joh....waar zitten we in vredesnaam naar te kijken en post eens wat meer (en fatsoenlijk scherpe) foto's.
het lijkt alsof ik hier schroefdraad zie, maar een schroef ontbreek zoals @Yaksa al opmerkt.
we willen graag helpen.....maar hiermee gaan we er denk ik niet komen ;-)
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Als het een schroef is, krijg je die met een (passende) schroevendraaier eruit in ieder geval, maar dat lijkt me logisch
Mijn reviews al gezien?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hij is van te dichtbij genomen ja haha. Het zit in tempex geschroefd aan de binnenkant van het dak. Zal zo nieuwe makenMicrokid schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 11:37:
Heb je ook een foto die niet met een aardappel gemaakt is? ;)
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Google eens op boombandnagels...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nijptang/klauwhamer en hard trekken
[ Voor 17% gewijzigd door eagle00789 op 30-12-2025 12:46 ]
past er een inbusje in die kop? ik kan nog steeds niet lekker zien hoe die kop werkt.
ik zou eerst ff proberen of je die linksom eruit kunt draaien, draait ie alleen maar rond dan eruit trekken met een griptang of punttang of iets dergelijks.
ik gok op zoiets
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
De naam is volgens mij zo ongeveer afhankelijk van waar je ze koopt.eagle00789 schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 12:45:
Dit zijn dus geen boombandnagels maar bouwplaatnagels en in de volksmond dus gewoon een spijker met grote kop. Goede vondst wel @Ronald.42 die bracht mij op het goede spoor
Nijptang/klauwhamer en hard trekken
Net zo als een tellerkopschroef die hebben ook verschillende namen bij de verschillende verkooppunten.
[ Voor 26% gewijzigd door Ronald.42 op 30-12-2025 12:55 ]
Ik heb al betere foto's gezien van Bigfoot en het monster van loch Ness...
Heeft het kopje nu een uitstulping? Een zeskantig gat? Een rond gat?
Misschien wel een mooie voor de Maandelijkse Abonneeloterij. Of anders direct een poll eraan hangen, aangezien iedereen van alles aan het gokken is
[ Voor 29% gewijzigd door PeacekeeperNL op 30-12-2025 13:34 ]
Mijn reviews al gezien?
:strip_exif()/f/image/qEw3Vl3NyMtly7DR9NSzEAC1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nxbjo4w49ZCOzd4jNhtGmfzi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M6ERVT09if5FakxcDNlOh1KY.jpg?f=fotoalbum_large)