Verwijderd
Dat mag wel, moedwillig een thread verzieken mag niet.Op woensdag 19 september 2001 18:52 schreef rabbit het volgende:
Mag niet eens mijn menig geven...
Ik move deze naar LA, dan kun je hierin je ei kwijt.
Hou jij je ff in zegOp woensdag 19 september 2001 18:55 schreef dennisdotcom het volgende:
Nu gaat het komen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
je mening maakte je ook niet duidelijkOp woensdag 19 september 2001 18:52 schreef rabbit het volgende:
Tssss
Mag niet eens mijn menig geven...
want er waren geen argumenten voor die mening
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Het is toch echt mening !!! Niet alleen een N, niet alleen een G maar met NGOp woensdag 19 september 2001 18:56 schreef D2k het volgende:
je menin maakte je ook niet duidelijk
Gaat dit topic over de Nederlandse spelling. Ik daggut niet eigenlijk
Aannames zijn fataal.
Doe ik niet moedwillig ik gaf mijn MENINGOp woensdag 19 september 2001 18:55 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dat mag wel, moedwillig een thread verzieken mag niet.
Ik move deze naar LA, dan kun je hierin je ei kwijt.
En begonnen jullie te zeiken
Jij hebt et niet eens gelezen dus houd je bekOp woensdag 19 september 2001 18:56 schreef D2k het volgende:
[..]
je mening maakte je ook niet duidelijk
Check hieronder sjaak.Op woensdag 19 september 2001 19:00 schreef GaMeOvEr het volgende:
Nou rabbit, nu heb je je eigen topic, dus brand maar los over wat je dwars zit.
Zo kan je dus nooit een discussie winnen he...Op woensdag 19 september 2001 19:12 schreef rabbit het volgende:
[..]
Jij hebt et niet eens gelezen dus houd je bek
Beetje gaan schelden
En 4 reacties achter elkaar posten heeft ook niet erg veel zin...
Verwijderd
Je schreef steeds eenregelige berichtjes, waarin je niets anders schreef dan ":r", "slijmbal", "bla", "kijk daar zijn ze allemaal", etc.Op woensdag 19 september 2001 19:11 schreef rabbit het volgende:
[..]
Doe ik niet moedwillig ik gaf mijn MENING
Toen er een aantal moderators kwamen om je erop te wijzen dat dit niet gewenst was en dat je zelf een nieuwe thread mocht openen voor eventuele klachten antwoordde je daarop met wederom eenregelige, veelal enigszins beledigende berichtjes.
Dat noem ik moedwillig een thread verzieken.
Daarom zijn ze allemaal getrashed (ze waren namelijk ook totaal niet ontopic) en mag je hier vertellen wat je dwars zit.
Tel even tot 10 en begin een normale discussie, daar bereik je veel meer mee dan dit...Op woensdag 19 september 2001 19:14 schreef rabbit het volgende:
[..]
Ga maar huilen
Die eikel lult alleen maar met de rest mee.
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESOp woensdag 19 september 2001 19:14 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
BALABALBAL
en mag je hier vertellen wat je dwars zit.
nou sjaakOp woensdag 19 september 2001 19:12 schreef rabbit het volgende:
[..]
Jij hebt et niet eens gelezen dus houd je bek
dat ik niet in de thread heb gepost wil niet zeggen dat ik je flames niet gezien had
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
dim eens even ja? een beetje rustiger kan ook wel.Op woensdag 19 september 2001 19:14 schreef rabbit het volgende:
[..]
Ga maar huilen
Die eikel lult alleen maar met de rest mee.
dank u.
Verwijderd
Zou jij dat misschien even willen doen?Op woensdag 19 september 2001 19:15 schreef rabbit het volgende:
[..]
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Ik heb namelijk een verhaal getikt waar je even op in kunt gaan.
Wat willen doenOp woensdag 19 september 2001 19:16 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Zou jij dat misschien even willen doen?
Ik heb namelijk een verhaal getikt waar je even op in kunt gaan.
Jij begon te kotsen in andermans topic, toen werd er gevraagd hoe of wat ging je maar door met niet echt genuanceerd lopen schelden en doen.
Vervolgens was het hele topic verziekt.
Daarom heb ik alle replies die er niets mee te maken hebben verwijderd.
Hier kun je dus zeggen wat je kwijt wilt, maar pas je "stijl" een beetje aan, anders gaat het nergens heen, afgezien van een eventuele waarschuwing.
De manier waarop jij "je mening uit" kan gewoon niet.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Lezen:Op woensdag 19 september 2001 19:17 schreef rabbit het volgende:
[..]
Wat willen doen
Op woensdag 19 september 2001 19:14 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Je schreef steeds eenregelige berichtjes, waarin je niets anders schreef dan ":r", "slijmbal", "bla", "kijk daar zijn ze allemaal", etc.
Toen er een aantal moderators kwamen om je erop te wijzen dat dit niet gewenst was en dat je zelf een nieuwe thread mocht openen voor eventuele klachten antwoordde je daarop met wederom eenregelige, veelal enigszins beledigende berichtjes.
Dat noem ik moedwillig een thread verzieken.
Daarom zijn ze allemaal getrashed (ze waren namelijk ook totaal niet ontopic) en mag je hier vertellen wat je dwars zit.
Verwijderd
Knopje ziet er zo uit: '
'.
stfu des...Op woensdag 19 september 2001 19:17 schreef des het volgende:
Rabbit dit soort l4me gedrag hoort niet op GoT! Ga lekker in een ander forum spammen en val ons niet lastig!!!
Te lang sry.Op woensdag 19 september 2001 19:17 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Lezen:
[..]
A tnx!Op woensdag 19 september 2001 19:18 schreef IceStorm het volgende:
Rabbit, we hebben hier op GoT zoiets als een 'edit' knopje. Heel handig, kun je tekst aan je bericht toevoegen zonder er 4 achter elkaar te hoeven posten.
Knopje ziet er zo uit: '[afbeelding]'.
Ik leef in een Democratische landOp woensdag 19 september 2001 19:17 schreef GaMeOvEr het volgende:
Rabbit,
Jij begon te kotsen in andermans topic, toen werd er gevraagd hoe of wat ging je maar door met niet echt genuanceerd lopen schelden en doen.
Vervolgens was het hele topic verziekt.
Daarom heb ik alle replies die er niets mee te maken hebben verwijderd.
Hier kun je dus zeggen wat je kwijt wilt, maar pas je "stijl" een beetje aan, anders gaat het nergens heen, afgezien van een eventuele waarschuwing.
De manier waarop jij "je mening uit" kan gewoon niet.
Dus dat mag
Sjonge jonge als je al te lui bent om te lezen dan denk ik niet dat iemand nog zin heeft serieus op jou te reageren...Op woensdag 19 september 2001 19:19 schreef rabbit het volgende:
[..]
Te lang sry.
kan je het niet allemaal ineens bevatten? probeer het dan eens regel voor regel te lezen?Op woensdag 19 september 2001 19:19 schreef rabbit het volgende:
[..]
Te lang sry.
Reageer dan nietOp woensdag 19 september 2001 19:20 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Sjonge jonge als je al te lui bent om te lezen dan denk ik niet dat iemand nog zin heeft serieus op jou te reageren...
DUH
Anders kan jij niet serieus in een discussie zijn, zit je de zaak op te fokken en zullen we maatregelen moeten verzinnen.Op woensdag 19 september 2001 19:21 schreef rabbit het volgende:
[..]
Anders wat?
wat lul je nouOp woensdag 19 september 2001 19:22 schreef ziemon_ het volgende:
Je reageert 2x binnen een minuut type gewoon alles in hetzelfde bericht
Nee jammer heOp woensdag 19 september 2001 19:22 schreef IceStorm het volgende:
Rabbit, heb je mijn reply uberhaupt BEGREPEN? En dan vooral inhoudelijk
Maar je zit niet op een democratisch forum, dus het mag niet, helaas..Op woensdag 19 september 2001 19:20 schreef rabbit het volgende:
[..]
Ik leef in een Democratische land
Dus dat mag
You've GOTTA be kiddin...Op woensdag 19 september 2001 19:23 schreef rabbit het volgende:
Verzin ze maar.
Dit wordt een beetje voorspelbaar.Op woensdag 19 september 2001 19:21 schreef rabbit het volgende:
[..]
Anders wat?
Volgens mij zit ie zich nu rot te lachen en krijgen we zo een topic van 'help ik was vergeten uit te loggen'.
Who is John Galt?
Je leest niks, luistert niet naar anderen (edit-knop bijvoorbeeld) en loopt alleen maar te doen alsof het je allemaal niks boeit...
Wat doe je hier nou nog ?
blah, user is gebant.Op woensdag 19 september 2001 19:23 schreef rabbit het volgende:
[..]
Verzin ze maar.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Jij snapt het lolOp woensdag 19 september 2001 19:24 schreef justmental het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje voorspelbaar.
Volgens mij zit ie zich nu rot te lachen en krijgen we zo een topic van 'help ik was vergeten uit te loggen'.
Post 1 : 19:21Op woensdag 19 september 2001 19:22 schreef rabbit het volgende:
[..]
wat lul je nou
Post 2 : 19.21
DAt kun je toch ook gewoon meteen typen
Klopt, je mag je mening geven, Maar zelfs daaraan zitten beperkingen.Op woensdag 19 september 2001 19:20 schreef rabbit het volgende:
Ik leef in een Democratische land
Dus dat mag
Iemand mag in dit land vrij zijn mening uiten, zolang deze er niet voor zorgt dat andere zich er aan ergeren, noch dat andere hier aanstoot aan nemen. Dit is niet alleen op GoT maar ook IRL.
Waarom is hiervoor een neuwe draad voor gestart ???
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nou, ik ga hem missen hoorOp woensdag 19 september 2001 19:26 schreef YakuzA het volgende:
Doei
Die mod verplaatst em hier naar toeOp woensdag 19 september 2001 19:26 schreef Da Joker het volgende:
[..]
Klopt, je mag je mening geven, Maar zelfs daaraan zitten beperkingen.
Iemand mag in dit land vrij zijn mening uiten, zolang deze er niet voor zorgt dat andere zich er aan ergeren, noch dat andere hier aanstoot aan nemen. Dit is niet alleen op GoT maar ook IRL.
offtopic:
Waarom is hiervoor een neuwe draad voor gestart ???
Verwijderd
Jij opent de thread de mod verplaatst hem alleen maar.. Ik ben het er wel mee eens om een nieuwe thread te openen.Op woensdag 19 september 2001 19:27 schreef rabbit het volgende:
[..]
Die mod verplaatst em hier naar toe
Verwijderd
Dat dachten wij ookOp woensdag 19 september 2001 19:31 schreef Pizzaman het volgende:
Huh ik dacht dat hij gebanned was
Inmiddels is hij wel gebanned.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()