Toon posts:

2x Starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen ,

Misschien dat het hier ergens al staat .Maar mijn AThlon 1400 Mhz systeem (abit kt7a , GF II 400 mx , 256 MB ram ...)
start pas na de tweede boot...Bij de eerste boot springt het scherm niet aan ...

wie weet hier meer van

vr gr bart

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09

Hoicks

Techno!

Dat heeft te maken met je monitor/videokaart denk ik, mijn broer heeft daar ook last van.

Wie heeft de oplossing?

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Ik heb het ook een keer gehad en na een tijdje was het ineens over.
Nooi de oorzaak kunnen achterhalen :?

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik heb het gehad met een amd k6/2 400. heel lang mee gewerkt en toen later bleek dat het geheugen rot was, toen hebben we hem maar omgeruild (toch wel handig als je de computerboer zelf kent) en wat bijgelegd en 128 mb gehaald (was toen nog 400 piek :()

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Toch een vaag probleem.

Heb het zelf ook gehad op een AT systeem, maar was na een tijdje weer weg

:? :? :? :? :? :?

Verwijderd

Dat probleem heb ik met mijn modem en geluidskaart die werken bij de eerste start ook niet >> vrij irri << maar krijg binnekort nieuwe PC en dan gaat de geluidskaart uit de ouwe. Ik hoop dat het probleem dan over is. Misschien is het wel een kombinatie van 2 kaarten die zelfde IRQ oid delen.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Uit mijn ervaring blijkt dat het ook aan de spanning kan liggen van het stroomnet. En waarschijnlijk ook aan de voeding (te lage Wattage?).

Probeer de monitor en computer eens op een ander stopcontact! Klinkt heel errug vaag, maar bij een vriend van me heeft het gewerkt!

*D

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
maybe effe warm draaien :) doe bios default..

Verwijderd

Topicstarter
Yeps...het is verdwenen ....raar ...zalwel een BIOS setting zijn geweest .

grtz bart
Pagina: 1