Waar nieuwe TV kopen/bekijken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:21
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv, 65inch, hoogstwaarschijnlijk een oled. Ik heb al een hoop reviews gelezen en bekeken, de meningen lijken een beetje verdeeld.
Ik zou dan ook graag zelf eens in een geschikte winkel willen gaan kijken, maar waar?
Ik woon in het waasland, kort over de Nederlandse grens, maw Nederland of België maakt me niet zo veel uit. Momenteel heb ik het idee om eens te gaan kijken bij "Frans de Smet" (https://www.fransdesmet.be/), een eindje rijden, maar het lijkt op het eerste zicht "beter" (waarschijnlijk meer kennis en ook een goede prijs) dan de gekende ketens (Mediamarkt, vandeborre, krefel, ...).
Kent er iemand alternatieven, iets meer in mijn buurt (tussen Gent en Antwerpen)?

Alle reacties

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-01 09:57

Emiel1984

Made in NL

Persoonlijk zou ik het gewoon bij reviews van tweakers laten en een mediamarkt, coolblue, hellotv binnenlopen als ze echt wilt zien. Als je al meer wilt betalen bij een kleine winkel, dan zou ik dat persoonlijk enkel doen in eigen dorp voor sociaal belang.

Echt het verschil zien tussen verschillende modellen kan zover ik weet nergens.
Toestellen draaien vaak een vaste demo en staan ver uit elkaar als ze al aan staan (zeker bij kleinere zaken).

Maak gebruik van de best buy guide, pricewatch hier op tweakers.
En kijk eventueel op het forum voor ervaringen.

Best Buy Guide: Televisie Best Buy Guide

ter info.. nog een interessante video van een grote test :
YouTube: Which TVs Break First? Results Overview From Our 100 TV Longevity Test

[LTS][MTS][HTS]