Na goed geadviseerd te zijn, wil ik het als een extra check even bij jullie nagaan. Bedankt voor het advies mocht je meelezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name Guild Wars 2 spelen en voorbereid zijn op een mogelijk vervolg (mocht die er ooit komen). Ik verwacht wellicht nog nieuwe RPGs te spelen maar er staat niks op de planning.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max prijs is 1750, maar ik zit liever rond de 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Guild Wars 2 is een CPU-intensive game, dus met name een sterke CPU lijkt me een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeuren voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gelieve geen fancy RGB lichten, maar een strakke behuizing die ook enigszins stil zal zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop de kosten iets terug te kunnen brengen maar weet eigenlijk niet op welke onderdelen ik mogelijk kan bezuinigen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name Guild Wars 2 spelen en voorbereid zijn op een mogelijk vervolg (mocht die er ooit komen). Ik verwacht wellicht nog nieuwe RPGs te spelen maar er staat niks op de planning.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max prijs is 1750, maar ik zit liever rond de 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Guild Wars 2 is een CPU-intensive game, dus met name een sterke CPU lijkt me een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeuren voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gelieve geen fancy RGB lichten, maar een strakke behuizing die ook enigszins stil zal zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop de kosten iets terug te kunnen brengen maar weet eigenlijk niet op welke onderdelen ik mogelijk kan bezuinigen.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 363,- | € 363,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B850 GAMING WIFI6 | € 160,80 | € 160,80 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 5060 8G VENTUS 2X OC | € 297,99 | € 297,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Air Black Solid | € 77,99 | € 77,99 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (NL, OEM) | € 119,87 | € 119,87 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Pro 3 Black | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CP16G56C46U5 | € 262,91 | € 262,91 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 13 M | 850W | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Interne SSD's | Kingston NV3 M.2 2280 (retail) 1TB | € 116,90 | € 116,90 |
| Totaal | € 1.561,41 | |||