Toon posts:

Upgrade voor KT7?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb nu een KT7 met daarop een Duron 700@950.

Nu ben ik er achter gekomen dat mijn 2e en 3e geheugenbanken kapot zijn, gelukkig heb ik nog garantie dus stuur ik hem gauw op naar CTW...

Maar ik zat erover te denken die T-bird 1,4Ghz met AXIA is misschien wel een aardige upgrade, past dat op mijn KT7?? (En tot hoever kan die geklokt worden?)

Misschien kan ik anders iets regelen dat ze hem omruilen voor een andere...

Ciao!

Verwijderd

TB 1,4 Ghz, kan er op, wel moet je de 100Mhz FSB (= 200DDR) versie koper. Overklokken zal niet veel opleveren waarschijnlijk is van 1450 - 1500 Mhz. Je kan hem alleen nog overklokken via de fsb en dat is geen sterk punt van de Kt133 chipset. Ruil het bord in voor een Kt7a. Krijg je waarschijnlijk ook wel want ik denk dat de winkel waar je je kt7 gekocht heeft, de kt7 niet meer heeft.

Met de KT7a kan je goed via de fsb overklokken en heb je kans dat je procesor hoger klokt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar zal deze veel beter zijn dan mijn huidige 950Mhz?

En verschilt die 100Mhz veel van een andere dan? Of kan beter iets anders doen...

Werkt deze met mijn PC133 geheugen? Ik was van plan daar ook nog wat van te gaan kopen!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55

Arno

PF5A

--> [forum=7] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Reply a.u.b.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 19 september 2001 20:36 schreef Santana het volgende:
Reply a.u.b.
Je hoeft je topic niet omhoog te schoppen na zo'n korte tijd, en bovendien kun je je antwoord ook met de Search vinden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Is veel sneller dan je Duron 950!!. Ik ging van een Duron 1000 naar een TB 1,2 Ghz en dat merk ik wel
Pagina: 1