Itho badkamer overleden? /vervangen,alternatieven

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ReversdRainbow
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:28
Goedenmorgen allen
Gisterenavond is helaas onze itho ventilatie box wsl overleden die de badkamer ventileerde , hij probeert het nog wel een sec of 2 maar slaat niet echt aan om de ong 30 sec herhaalt zich dit.

Met 3 dames in huis is het binnen 5 min een stoomcabine en ondanks dat we een raam open kunnen zetten droogt het veelste langzaam

Hebben jullie nog goede aanraders of alternatieven waar jullie over te spreken zijn ?
Gelijk vervangen voor een wtw is op dit moment wat te duur aangezien er ook nieuwe kozijnen aan zitten te komen.

Alle reacties

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
"Gewoon" een nieuwe kopen voor 200-250 euro?

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:17

timovd

Voorsprong door techniek

ReversdRainbow schreef op maandag 29 december 2025 @ 11:17:
...binnen 5 min een stoomcabine en ondanks dat we een raam open kunnen zetten droogt het veelste langzaam
...
Een klein beetje offtopic: buiten het zomerseizoen is het juist onverstandig om je raam open te zetten tijdens het douchen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:52
Mijn vorige badkamerventilator was ook een Itho en vrij snel stuk. Bovendien was de behuizing zo slap dat ik hem nooit netjes vlak heb kunnen monteren. Bij aandraaien van de schroeven ging het ding gelijk krom staan.

Heb nu een Soler & Palau Silent (100) en is echt heel stil en draait nu al een aantal jaren zonder problemen behalve 1 keer schoonmaken.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• vogelmans
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 20:32
Als er nieuwe kozijnen komen dan gelijk een dauerlufter in laten monteren.
Het is hier al gezegd maar ik zou de Itho box ook gewoon vervangen voor een nieuwe.