ONSCHULDIG. iets met niet uitloggen

Pagina: 1
Acties:

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
Kijk het zit zo ik schijn iets fout te hebben gedaan en zelf heb ik geen idee wat, maar ik heb of op school niet uitgelogd dat dit is gebeurd of een vriend van me moet dit hebben gedaan. sorry dat dit is voorgekomen!!!

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan gebeuren :)

Als je op school bent ingelogt, log dan nu ff uit en Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:13

Hoicks

Techno!

Misschien is het makkelijker als een gebruiker na een bepaalde tijd vanzelf uitgelogd wordt?

Ik zie steeds vaker dat mensen in de problemen komen door niet uitloggen op openbare locaties.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Thabone
dat moet haast expres er neer zijn gezet. erg flauw!! maar ja nogmaals sorry zal er invervolg om denken

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 18:46 schreef Hoicks het volgende:
Misschien is het makkelijker als een gebruiker na een bepaalde tijd vanzelf uitgelogd wordt?

Ik zie steeds vaker dat mensen in de problemen komen door niet uitloggen op openbare locaties.
Ik wil helemaal niet automatisch uitgelogd worden!

Is gewoon je eigen verantwoordelijkheid.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Alleen jammer dat het niet te controleren is of je de waarheid spreekt... je regtijd en aantal posts werken daar ook niet echt aan mee :{

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• mellowpimp
  • Niet online
ik vind dat de waarschuwing wel opgeheven mag worden

• Thabone
nah waarom niet? als je het na een bepaalde tijd doet dan is het toch niet erg omdat je er in die tijd toch nie op zit. tja lijkt me goed idee. kzou wel vOOr stemmen.

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05 17:13

picobyte

MhIHIHI!

Gewoon je cookie op een (paar) uur zetten, hij wordt dan vanzelf ongeldig :)
Nadeel issuh wel dat je dan midden in een discussie moet inloggen omdat toevallig net je cookie is verlopen
Maar da's minder errug dan van 't forum getrapt te worden door een modje :)

Powered bij meergranenbrood.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom geloof ik je niet? En ik vind het gewoon dom dat je je niet uitlogt, eigenlijk zijn dit nu de consequenties daarvan (waarschuwing dus), maar als het waar is dan is het wel matig...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 19 september 2001 18:50 schreef Batman2k het volgende:
ik vind dat de waarschuwing wel opgeheven mag worden
waarom? hij heeft toch ook niet bewezen dat ie het niet heeft gedaan?

het is bovendien zijn verantwoording, het is nl zijn account :)

• Thabone
ach nou dan heef je het niet op. dat maakt me helemaal niks uit. ik zeg nu dat ik er niks aan kon doen en als je me niet geloofd nou ja dan heb ik pech. kan het toch niet bewijzen.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Sja, je account blijft je eigen verantwoordelijkheid.

Eigenlijk zou er iets in de FAQ moeten komen, wat zegt dat mocht je acoount misbruikt worden (en je een waarschuwing krijgt) deze gewoon blijft staan. >:)

Dit is iig een fout die je dan één keer maakt

• mellowpimp
  • Niet online
Omdat ik Thabone ken, en dat is echt geen type dat liegt.
bovendien dacht ie mischien dat uitloggen automatisch ging, voorbeeld net als met hotmail, browser dicht dan uitgelogt

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 18:57 schreef Batman2k het volgende:
Omdat ik Thabone ken, en dat is echt geen type dat liegt.
bovendien dacht ie mischien dat uitloggen automatisch ging, voorbeeld net als met hotmail, browser dicht dan uitgelogt
Ik wordt op mn eigen pc nooit voor mn webmail-accounts en hotmail uitgelogd.

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 18:57 schreef Jaymz het volgende:
Sja, je account blijft je eigen verantwoordelijkheid.

Eigenlijk zou er iets in de FAQ moeten komen, wat zegt dat mocht je acoount misbruikt worden (en je een waarschuwing krijgt) deze gewoon blijft staan. >:)

Dit is iig een fout die je dan één keer maakt
?? hoezo, gisteren was er iemand met hetzelfde verhaal en daar werdt de officiele waarschuwing van ongedaan gemaakt.
Deze user was ook vergeten om uit te loggen, jammer genoeg zijn er dan mensen die het nodig vinden om hier misbruik van te maken.

[topic=231007/1/25]

• mellowpimp
  • Niet online
dan heb je zeker "Houd mij hier en bij alle andere Passport-sites aangemeld totdat ik me afmeld" gekozen. als je niks kiest dan logt ie toch echt uit als je browser closed

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 18:46 schreef Hoicks het volgende:

Als ik mijn sleutels op tafel laat liggen is er ook een mogelijkheid dat mijn auto mee word genomen. Oftwel, het is je eigen verantwoordelijkheid. Oppassen dus. :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:58

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 19 september 2001 18:58 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

?? hoezo, gisteren was er iemand met hetzelfde verhaal en daar werdt de officiele waarschuwing van ongedaan gemaakt.
Deze user was ook vergeten om uit te loggen, jammer genoeg zijn er dan mensen die het nodig vinden om hier misbruik van te maken.

[topic=231007/1/25]
Mja, maar die doed was niet gisteren pas geregd... Dus dat maakt het iets geloofwaardiger. Echter kun je zoiets nooit tracen.

Aannames zijn fataal.

• mellowpimp
  • Niet online
tis al goed... ik zit nu op school en daarvoor vroeg ik mij dat af
[topic=231904/1/100]
geplaatst op 11:56
nou weet ik >:) dat ie om 13.10 vrij is, ongeveer 45 min onderweg is van school naar huis en de warez request op 13:19 gemaakt...
tada crime solved :P

• Thabone
ja thanks batman dat klopt inderdaad tis maar net of je het gelooft of niet. en als je dat niet gelooft dan zet ik er wel een punt achter dan maar een waarschuwing, geberut vast niet weer

• Garfield|IA
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 19:04 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Mja, maar die doed was niet gisteren pas geregd... Dus dat maakt het iets geloofwaardiger. Echter kun je zoiets nooit tracen.
Met andere woorden Thabone heeft gewoon pech ? ;(
Maar is een officiele waarschuwing voor een "beginnende" Tweaker niet een beetje overdreven ? okay hij had de FAQ moeten lezen maar dat had ook wel gemeld kunnen worden zonder meteen een officiele waarschuwing te geven :)

En uitloggen is dus niet mogelijk op onze school, omdat de SysteemBeheerders de internet opties hebben uitgezet, lang leve NT en Novell :(

Ik hoop dat ik genoeg argumenten heb gegeven om de officiele waarschuwing ongedaan gemaakt te krijgen.

En reken maar dat Thabone morgen op zijn donder krijgt van mij, ik zal hem ff heeel duidelijk vertellen wat de regels zijn hier op GoT, zodat hij niet nog een x in de fout gaat :P

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 19:15 schreef Devil_2000 het volgende:
En uitloggen is dus niet mogelijk op onze school, omdat de SysteemBeheerders de internet opties hebben uitgezet, lang leve NT en Novell :(
Dan kan je ook niet inloggen imo. :+

• mellowpimp
  • Niet online
nou, je kan wel inloggen omdat de cookies aanstaan, maar niet uit omdat je geen cookies kan verwijderen ofzo. echt K-*-T geregeld

• Garfield|IA
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 19:38 schreef Prankster het volgende:

[..]

Dan kan je ook niet inloggen imo. :+
Dat wel, maar je komt dus niet bij de Internet opties..
Dus het verwijderen van cookies is dus niet mogelijk :(

• mellowpimp
  • Niet online
idd.. en via verkenner wil helemaal niet want dat hebben ze zo gesaboteerd dat je alleen iets op netwerk kan zetten en verder kan je geen flikker. niet uitvoeren, verwijderen etc

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 19:41 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Dat wel, maar je komt dus niet bij de Internet opties..
Dus het verwijderen van cookies is dus niet mogelijk :(
Dan ga je naar uitloggen en dan de optie 'Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen.'

Of je zoekt gewoon de map cookies op en verwijder daar alle zut, maar bovenstaande is voldoende. Dus jullie smoes gaat niet op. :o

• Garfield|IA
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 19:44 schreef Prankster het volgende:

[..]

Dan ga je naar uitloggen en dan de optie 'Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen.'

Of je zoekt gewoon de map cookies op en verwijder daar alle zut, maar bovenstaande is voldoende. Dus jullie smoes gaat niet op. :o
Prankster kom bij ons op school dan laat ik zien hoe het geregeld is, desnoods via ICQ.

Maar ik hoor niets meer van de Modjes, die zijn waarschijnlijk in vergadering ? :)

• mellowpimp
  • Niet online
lees nou gewoon.. het kan niet, allemaal klote policies. als iemand anders inlogt dan is de andere uitgelogt. en uitloggen wil niet + hoe weet je nou hoe het bij ons op school te werk gaat?
dus dan moet hij thuis uitloggen
maargoed begint een beetje offtopic teraken ging om de waarschuwing

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 19:49 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Prankster kom bij ons op school dan laat ik zien hoe het geregeld is, desnoods via ICQ.

Maar ik hoor niets meer van de Modjes, die zijn waarschijnlijk in vergadering ? :)
Je leest niet. Ga naar UITLOGGEN, rechtboven in je scherm.

>> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/topbar_uit.gif <<

Dan klikken, je weet wel met je LINKERMUISKNOP op UITLOGGEN (zie boven).

Daarna klikken op Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen.

En dit zou niet werken???? Lijkt me stug.

• Garfield|IA
  • Niet online
*zucht* Prankster 1-0 voor jou :)

Maar dit is helaas een hele andere discussie, user is dit vergeten.
Dat is dom idd, maar goed users vergeten vaker uit te loggen en meestal wordt er dan misbruik van gemaakt.

Maar zie dit vaker gebeuren ook in LA en SU, user meld het misbruik van zijn account en in de meeste gevallen wordt het ook keurig opgelost.

Maar goed, ik heb genoeg reacties hier geplaatst, de crew is nu aanzet en ik hoop met een positieve mededeling.

• mellowpimp
  • Niet online
[wayofftopicmode]
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/argue.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/smash.gif Order in the topic
:P

[/backontopicmode]

Verwijderd

grrmbl :z

• Thabone
nou kben er ook achter wie het heeft gedaan hoor. ik hoor het net van een vriend(ahum) die er niks aan heeft gedaan!!! ik heb me dus niet uitgelogd omdat ik dat nooit doe, maar ze hebben dus echt expres dat bij mij gedaan, kijk dan ook wat voor bericht het is!!!!!!! belachelijk dat ik voor dat achterlijke bericht een waarschuwing krijg!!!!!! aaaargh:(

• DJSmiley
  • Laatst online: 13-11 18:21
wheheeh.. relax..

* DJSmiley heeft ook een waarschuwing...
en waarom?? omdat ik een keertje een link postte met info over div versies van WinXP.

Alleen ff niet aan gedacht dat er ergens tussen de zinnen een s/n genoemd werd (tussen (), nieteens opvallend)

maar ja, feit was dattie er wel stond..
kan je stennis schoppen of niet, faq=faq, hoe lullig t soms ook is.

Ik denk dat als puntje bij paaltje komt t nog wel zal meevallen, als je normaal prima/normaal post....
dan zul je uberhaupt geen 2e waarschuwing nodig hebbe, dus so what???

foutje is menselijk, waarschuwing=jammer dan.
Pagina: 1