• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-01 17:41
Weet iemand toevallig hoe het volgende werkt?

- Auto registratie in de qpark app (garages in en uit rijden op kenteken)
- Een al bestaand (werk/non-qpark) abonnement bij 1 speicifieke parkeer garage waar ik ook op kenteken in en uit rij.

Incasseerd Qpark nu ook bij de garage waar al een bestaand abonnement loopt, niet via qpark maar via werk, of moet je telkens je kenteken uit de app verwijderen voor je deze garage in zou rijden?

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:43

m-vw

Dus?

Vraag het ze(beide partijen) eens?

Denk dat je jezelf de vraag moet stellen hoe Q-park en de garage van elkaar kunnen weten wie waarvoor al betaald heeft.

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-01 17:41
m-vw schreef op zondag 28 december 2025 @ 17:45:
Vraag het ze(beide partijen) eens?

Denk dat je jezelf de vraag moet stellen hoe Q-park en de garage van elkaar kunnen weten wie waarvoor al betaald heeft.
Ik bel ze morgen even, vandaag zijn ze niet berijkbaar en wilde eigenlijk vandaag dus daar parkeren. Ik verwijder mijn kenteken voor nu wel even uit de app.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

MarcHeijerman schreef op zondag 28 december 2025 @ 17:55:
[...]
Ik bel ze morgen even, vandaag zijn ze niet berijkbaar en wilde eigenlijk vandaag dus daar parkeren. Ik verwijder mijn kenteken voor nu wel even uit de app.
Als je het kenteken er in laat staan heb je het antwoord vandaag al :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-01 11:40

sanzut

It's always christmas time

Ik neem aan dat het parkeergarage abbonement voorrang heeft, dat zal ook zo werken voor bijvoorbeeld openbare parkeergarages in een pand waar ook appartementen zitten. Die bewonersparkeerplaatsen zij dan meestal een afgeschermd gedeelte, maar wel de gezamenlijke (openbare) ingang.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:55
YakuzA schreef op zondag 28 december 2025 @ 18:59:
[...]

Als je het kenteken er in laat staan heb je het antwoord vandaag al :)
Je hoeft het kenteken niet uit de app te verwijderen. Je kunt in de app ook bij de parkeergarage waar je wil gaan parkeren, het schuifje bij 'kentekenherkenning' uitzetten.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Pagina: 1