Ik heb de Ring deurbel met chime al enige tijd goed werkend gehad maar vanwege een verbouwing moest de chime voor 3 dagen uit het stopcontact maar na terugplaatsen doet die het niet meer.
Ik heb volledige reset gedaan maar ook dat helpt niet.
Dit is wat ik doe om hem te installeren :
Ik scan de code en dan geeft die aan 2e generatie
Dan vind die mijn netwerk en geef ik mijn wachtwoord daarvan in.
Daarna gaat die verbinden met de chime en daarna start de configuratie, te beginnen met 25% dan 50% dan 79% en dan als laatste 95% daarna krijg ik de melding dat er iets mis is gegaan met de mededeling wifi opnieuw opstarten wat niet geholpen heeft en mogelijk moet ik iets in de router of modem maar wat staat er niet bij.
Vind het ook vreemd want hij heeft het altijd goed gedaan maar na 3 dagen stroomloos niet meer.
De chime zit naast het wifi modem maar in een ander stopcontact lukt het ook niet.
Soms zie ik een melding "geen verbinding mogelijk met netwerk `Ring setup 07`
Kan iemand mij helpen ?
Alvast bedankt.
Ik heb volledige reset gedaan maar ook dat helpt niet.
Dit is wat ik doe om hem te installeren :
Ik scan de code en dan geeft die aan 2e generatie
Dan vind die mijn netwerk en geef ik mijn wachtwoord daarvan in.
Daarna gaat die verbinden met de chime en daarna start de configuratie, te beginnen met 25% dan 50% dan 79% en dan als laatste 95% daarna krijg ik de melding dat er iets mis is gegaan met de mededeling wifi opnieuw opstarten wat niet geholpen heeft en mogelijk moet ik iets in de router of modem maar wat staat er niet bij.
Vind het ook vreemd want hij heeft het altijd goed gedaan maar na 3 dagen stroomloos niet meer.
De chime zit naast het wifi modem maar in een ander stopcontact lukt het ook niet.
Soms zie ik een melding "geen verbinding mogelijk met netwerk `Ring setup 07`
Kan iemand mij helpen ?
Alvast bedankt.
[ Voor 19% gewijzigd door gsm op 28-12-2025 16:00 ]