Sinds gisteren heb ik mijn tv eindelijk opgehangen. We hebben de Vogel TVM 7675, die met een electrische motor er in.
Vogel's Signature 7675 | Coolblue | Televisiebeugels https://share.google/PqYojm5jIk7R4hIuX
Je kan deze met de afstandsbediening en/of de app bedienen. Maar nu komt het probleem: de tv zwingt naar rechts als ik hem naar voren laat komen. Dit hoort expliciet niet: het mechanisme is zo gemaakt dat hij perfect recht naar voren zou moeten gaan/kunnen.
Ik heb het proberen om te nemen:
YouTube: Vogel muurbeugel zwingt
Hier wat fotos (kabels moeten nog worden weggewerkt):
:strip_exif()/f/image/1YOURb26B9acwVoDohmlPqMp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s6HQFQetOwX94iGdq6yD0Dmh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MNaDrNz7hXa6viF5qnVY8nwX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FIO4ilkN7vXzkWuWYv4wOmUV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tCOQoU8WoeVXKAde01YpLgwf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik begrijp niet waarom hij zo zwingt/zwalkt. Hebben jullie misschien een idee? Ik heb hem al eens gefactory reset, maar zonder resultaat.
Vogel's Signature 7675 | Coolblue | Televisiebeugels https://share.google/PqYojm5jIk7R4hIuX
Je kan deze met de afstandsbediening en/of de app bedienen. Maar nu komt het probleem: de tv zwingt naar rechts als ik hem naar voren laat komen. Dit hoort expliciet niet: het mechanisme is zo gemaakt dat hij perfect recht naar voren zou moeten gaan/kunnen.
Ik heb het proberen om te nemen:
YouTube: Vogel muurbeugel zwingt
Hier wat fotos (kabels moeten nog worden weggewerkt):
:strip_exif()/f/image/1YOURb26B9acwVoDohmlPqMp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s6HQFQetOwX94iGdq6yD0Dmh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MNaDrNz7hXa6viF5qnVY8nwX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FIO4ilkN7vXzkWuWYv4wOmUV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tCOQoU8WoeVXKAde01YpLgwf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik begrijp niet waarom hij zo zwingt/zwalkt. Hebben jullie misschien een idee? Ik heb hem al eens gefactory reset, maar zonder resultaat.