Mijn vraag
Ik heb constant haperingen in beeld bij het kijken naar disney content geen problemen bij andere apps enkel disney
Relevante software en hardware die ik gebruik
Native apps van de tv
Ook al getest via chromecast hd met google tv en deed het ook daar
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al verschillende instellingen van beeld en geluid verzet van opzoeken op gemini en gewoon google niets helpt.
Als ik stream via de pc naar mijn tv lukt het dus wel om stottervrij te kijken, ik vind het dan wel raar dat via de chromecast met google tv dat ook stotterde want dat zou in principe bijna hetzelfde resultaat zijn als streaming over wifi.
Ik heb constant haperingen in beeld bij het kijken naar disney content geen problemen bij andere apps enkel disney
Relevante software en hardware die ik gebruik
Native apps van de tv
Ook al getest via chromecast hd met google tv en deed het ook daar
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al verschillende instellingen van beeld en geluid verzet van opzoeken op gemini en gewoon google niets helpt.
Als ik stream via de pc naar mijn tv lukt het dus wel om stottervrij te kijken, ik vind het dan wel raar dat via de chromecast met google tv dat ook stotterde want dat zou in principe bijna hetzelfde resultaat zijn als streaming over wifi.
[ Voor 21% gewijzigd door jurgen Vdv op 29-12-2025 13:16 . Reden: stream via pc lukt wel stukje toegevoegd ]