Vraag

• jurgen Vdv
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:06
Mijn vraag
Ik heb constant haperingen in beeld bij het kijken naar disney content geen problemen bij andere apps enkel disney

Relevante software en hardware die ik gebruik
Native apps van de tv
Ook al getest via chromecast hd met google tv en deed het ook daar

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al verschillende instellingen van beeld en geluid verzet van opzoeken op gemini en gewoon google niets helpt.
Als ik stream via de pc naar mijn tv lukt het dus wel om stottervrij te kijken, ik vind het dan wel raar dat via de chromecast met google tv dat ook stotterde want dat zou in principe bijna hetzelfde resultaat zijn als streaming over wifi.

[ Voor 21% gewijzigd door jurgen Vdv op 29-12-2025 13:16 . Reden: stream via pc lukt wel stukje toegevoegd ]

Alle reacties

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Die issues zijn ook onder andere hier gemeld: Twointje in "Lage resolutie streaming apps op Philips TV’s"

Hier geen issues met streamen op een Philips OLED 909 in combinatie met Disney...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• jurgen Vdv
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:06
ok ik lees eens dat draadje bedankt !

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jurgen Vdv schreef op zondag 28 december 2025 @ 11:41:
ok ik lees eens dat draadje bedankt !
Ook voor andere streamers met het Android TV OS gemeld; DeTjuk in "Nvidia Shield TV - Ervaringen & Discussie - deel 2" Ook op Reddit is er van alles over terug te vinden. Het lijkt net of Disney niet eens hun eigen app test middels een android TV OS.

Testing, one, two ...