[IKEA] Bestellen in België opties

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56
Wij hebben een nieuw bed nodig en ons oog is gevallen op een IKEA Brimnes welke we via google tegen kwamen. Mooi in het grijs, past bij onze inrichting. Maar dat was dus op de Belgische IKEA. In NL is die alleen in zwart/wit.

https://www.ikea.com/be/n...-grijs-s89590028/#content

We willen de 180x200 versie maar die is dus nergens in de winkel te koop, en ook geen click and collect. Enige optie is ergens laten bezorgen maar dan moet je een adres opgeven.

Ik kan een adres opgeven van iets op een bedrijventerrein net over de grens. Ik woon in omgeving Rotterdam en je krijgt een tijdvak van 2u voor levering dus dat zou genoeg moeten zijn. Maar vind het toch wel wat spannend of het gaat lukken allemaal.

Iemand zoiets wel eens ondernomen of andere suggesties?

Alle reacties

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-01 11:37

Kek

3flix

heb je ikea al gebeld? daar kunnen ze soms best flexibel zijn en dingen mogelijk maken..

• Shinji
Nee, dat heb ik nog niet gedaan, ik ga er vanuit dat ze een reden hebben dat click and collect niet kan. Maar zal ze morgen eens bellen.

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-01 16:28

Cordon

Lievelings jankert

Shinji schreef op zondag 28 december 2025 @ 08:34:
Nee, dat heb ik nog niet gedaan, ik ga er vanuit dat ze een reden hebben dat click and collect niet kan. Maar zal ze morgen eens bellen.
Dan ligt het alleen op voorraad in het centrale magazijn. Of omdat het niet verkoopt, of een nieuwe versie is van het product.

Het is alleen in Duitsland, België en Griekenland te koop, lijkt ergens een nieuwe kleur te zijn 👀

• Shinji
Cordon schreef op zondag 28 december 2025 @ 08:39:
[...]

Dan ligt het alleen op voorraad in het centrale magazijn. Of omdat het niet verkoopt, of een nieuwe versie is van het product.

Het is alleen in Duitsland, België en Griekenland te koop, lijkt ergens een nieuwe kleur te zijn 👀
Duitsland is die wel in de winkel, wel wat duurder dan in België.

Oma van mijn partner woont in Enschede dus ik denk dat we het maar met een familie bezoekje combineren.

• Shinji
Kek schreef op zondag 28 december 2025 @ 08:30:
heb je ikea al gebeld? daar kunnen ze soms best flexibel zijn en dingen mogelijk maken..
Blijkbaar zijn ze niet flexibel. Heb ze net gebeld maar ze kunnen niks voor ons betekenen.

Mocht iemand hier in België wonen en als post adres voor ons willen dienen hou ik me aanbevolen ;)

Vanuit Enschede is Osnabrück nog een uur extra heen en weer. En het bed zelf is natuurlijk duurder.

[ Voor 11% gewijzigd door Shinji op 31-12-2025 13:37 ]

Pagina: 1