“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
welke video kaart zit er in? GPU?
lijkt me een hitte probleem aan die kant.
lijkt me een hitte probleem aan die kant.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Na 9 jaar vast veel stof erin en uitgedroogde koelpasta, daardoor ontstaan er hitte problemen die wat je beschrijft kan veroorzaken.
Stap 1 is, MacBook openen en dan alles uit elkaar zodat je de koelpasta kan vervangen en tergelijkertijd ook alle stof verwijderen.
Daarna hopen dat het probleem verdwenen is.
Er zijn genoeg Youtube filmpjes te vinden over hoe dit te doen.
Stap 1 is, MacBook openen en dan alles uit elkaar zodat je de koelpasta kan vervangen en tergelijkertijd ook alle stof verwijderen.
Daarna hopen dat het probleem verdwenen is.
Er zijn genoeg Youtube filmpjes te vinden over hoe dit te doen.
ICE ICE Baby
ik zal hem eens uit elkaar halen morgen. Bedankt
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
Wordt het probleem erger of juist niet wanneer je het scherm fysiek een beetje dichtklapt? Deze modellen staan er om bekend dat er in de ‘flex cable’ tussen het scherm en het moederbord scheurtjes ontstaan.
Have you tried turning it off and on again?
Even een update.
Kon nog geen pentalobe schroevendraaier vinden.
Wel met opencore geupdate naar Sonoma en het duurt nu langer voor het gaat schudden.
Met GFX.io de grafische kaarten aan en uitzetten helpt nu ook.
Als ik dat gebruik gaat het een poos goed. Helaas na een minuut of 10 is het weer feest...
Als je een filmpje kijkt wordt het snel erger, gewoon wat typwerk en zo dan gaat jhet zomaar een halfuur goed.
Het is dus een issue met de grafisch kaart(en)
Kon nog geen pentalobe schroevendraaier vinden.
Wel met opencore geupdate naar Sonoma en het duurt nu langer voor het gaat schudden.
Met GFX.io de grafische kaarten aan en uitzetten helpt nu ook.
Als ik dat gebruik gaat het een poos goed. Helaas na een minuut of 10 is het weer feest...
Als je een filmpje kijkt wordt het snel erger, gewoon wat typwerk en zo dan gaat jhet zomaar een halfuur goed.
Het is dus een issue met de grafisch kaart(en)
Pagina: 1