Dag ik ben op zoek naar een nieuwe desktop die ik wil combineren met werk en gamen. Voor werk niks speciaals alleen op internet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 2000 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn vorige gaming pc had een intel processor was daar erg te vreden mee. Maar als jullie mij wat anders adviseren ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik dat de pc erg snel is veel programmas tegelijk aan kunnen staan. Goeie processor? Ik hoef niet high end games op ultra te spelen maar als de prijs niet veel scheelt wil ik dan tog graag die betere grafische kaart hebben.
1080 vind ik prima om te gamen.
Veel verstand van onderdelen heb ik niet zou jullie dankbaar zijn als er wat samengesteld voor mij kan worden. Mag ook 2 of 3 verschillende pc zijn dat ik er een kan uitkiezen.
Bedankt voor jullie hulp
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 2000 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn vorige gaming pc had een intel processor was daar erg te vreden mee. Maar als jullie mij wat anders adviseren ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik dat de pc erg snel is veel programmas tegelijk aan kunnen staan. Goeie processor? Ik hoef niet high end games op ultra te spelen maar als de prijs niet veel scheelt wil ik dan tog graag die betere grafische kaart hebben.
1080 vind ik prima om te gamen.
Veel verstand van onderdelen heb ik niet zou jullie dankbaar zijn als er wat samengesteld voor mij kan worden. Mag ook 2 of 3 verschillende pc zijn dat ik er een kan uitkiezen.
Bedankt voor jullie hulp