Dank. Het is een gevolg van de enorme hoeveelheid wannabee's die momenteel W&G overdonderen met vragen die in 2 tellen te vinden zijn, zowel op GoT als Internet.
Het is tijden lang echt erg goed gegaan maar de laatste weken is het treurig. Vooral mensen die je nooit ziet maar eventjes snel een tragische vraag beantwoord willen hebben. Vooral tegen die groep gaat er strenger opgetreden worden.
Het is niet mijn bedoeling de juist zo gezellige en relaxte W&G-sfeer daarmee te verzieken, hoewel ik slotjes deprimerend vindt, maar er moet een einde komen aan de vele kansloze topics. Vandaar deze poging om het niveau weer een beetje op te krikken.
Het is tijden lang echt erg goed gegaan maar de laatste weken is het treurig. Vooral mensen die je nooit ziet maar eventjes snel een tragische vraag beantwoord willen hebben. Vooral tegen die groep gaat er strenger opgetreden worden.
Het is niet mijn bedoeling de juist zo gezellige en relaxte W&G-sfeer daarmee te verzieken, hoewel ik slotjes deprimerend vindt, maar er moet een einde komen aan de vele kansloze topics. Vandaar deze poging om het niveau weer een beetje op te krikken.
Is dat niet DHTML zonder D ?Op donderdag 20 september 2001 13:08 schreef Gordijnstok het volgende:
Wat is HTML![]()
Verwijderd
Nee was iets met "Horde Trutjes Met Laarzen".Op donderdag 20 september 2001 14:22 schreef Helsie het volgende:
[..]
Is dat niet DHTML zonder D ?
Nee we gaan het nivo van LA opkrikke :)!Op donderdag 20 september 2001 15:42 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Nee was iets met "Horde Trutjes Met Laarzen".
Pagina: 1