Ik heb een oude Dell laptop. Ik wil hier nog bestanden van afhalen, maar hij start niet meer (goed) op.
Het betreft een Dell Inspiron 5559
System BIOS 1.4.1
Service Tag FC46562
Hij start automatisch op in een Dell Supportassist scherm
En geeft hierbij de melding:
Alert! The AC power adapter wattage and type cannot be determined. The battery may not charge. The system will adjust the performance to match the power available.
Note: This warning can be disabled in BIOS setup
Hoe kan ik verder komen zonder dat ik deze meldingen meer krijg (of deze melding oplossen/uitzetten, of wat dan ook)? Zodat ik de bestanden over kan zetten naar USB of andere laptop. Het lijkt iets met de accu te maken te hebben, maar ik heb de laptop op stroom aangesloten en daardoor heeft hij dus wel stroom.
Ik ben een redelijke leek, daarom uitleg, als het kan, in eenvoudige taal.
Het betreft een Dell Inspiron 5559
System BIOS 1.4.1
Service Tag FC46562
Hij start automatisch op in een Dell Supportassist scherm
En geeft hierbij de melding:
Alert! The AC power adapter wattage and type cannot be determined. The battery may not charge. The system will adjust the performance to match the power available.
Note: This warning can be disabled in BIOS setup
Hoe kan ik verder komen zonder dat ik deze meldingen meer krijg (of deze melding oplossen/uitzetten, of wat dan ook)? Zodat ik de bestanden over kan zetten naar USB of andere laptop. Het lijkt iets met de accu te maken te hebben, maar ik heb de laptop op stroom aangesloten en daardoor heeft hij dus wel stroom.
Ik ben een redelijke leek, daarom uitleg, als het kan, in eenvoudige taal.
:strip_exif()/f/image/aUskpOfKg6JfPcS8DXOfV35N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xBPTyeoU99hMhw10mL3PnD8b.jpg?f=fotoalbum_large)