DVD brander vindt geen cd in Windows

Pagina: 1
Acties:

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-01 11:31
Mijn DVD brander kan sinds de Windows Update naar 25H2 in ieder geval geen audio CD`s meer lezen in Windows (ik weet niet of dit ook geldt voor DVD`s met installatiesoftware).
Er staat dan 0 bytes van 0 bytes beschikbaar CDFS. Voor de update was er niets aan de hand.
Maar als ik de CD laat openen met een brandprogramma, in dit geval Ashampoo, dan wordt de CD wel gelezen en kan ik hem wel rippen naar mijn harde schijf.
Ik kan het stuurprogramma niet bijwerken (staat in het grijs).

Weet iemand een oplossing?

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:38

Blokker_1999

Full steam ahead

Dat er staat 0 bytes is normaal. Een Audio CD heeft geen bytes. Letterlijk. Het is geen data CD. Zolang afspeelsoftware de CD nog kan afspelen is er ook niet direct iets aan de hand lijkt mij. Wat wil je doen met de audio CD en wat lukt er niet meer?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-01 11:31
Ik wil de audio cd bv gewoon willen laten afspelen op de PC, iets wat vroeger wel gewoon lukte.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Maar kan een mediaplayer zoals Foobar of VLC. Dan ben je er al. De verkenner hoeft er niets mee te kunnen. (Of de standaard Windows media player er wat mee kan, ik heb eerlijk gezegd geen idee)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)