Laten vervangen batterij refurbished iPhone

Pagina: 1
Acties:

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-12 16:00
Situatie:
Mijn moeder heeft een refurbished iPhone SE. Meerdere jaren oud, maar het belangrijkste is. De batterij is echt aan vervanging toe. Kort gebruik en hij is al helemaal leeg. Volgens de Apple store in Haarlem kan hij maximaal opladen tot 80% van zijn capaciteit.

Helaas, de officiële Apple store wil niet repareren.
Was op het gebied van de iPhone geen fijn proces. Eerste keer dat mijn ouders langs kwamen in de store hadden ze niet het juiste materiaal en toen ze vandaag terug kwamen hoorden ze dat er niet officiële elementen in de telefoon zitten en dat ze daarom niet de batterij mogen vervangen. Uiteraard bood mijn moeder aan om het dan op haar risico te laten doen maar dat accepteerden ze niet. Dit is blijkbaar het grote nadeel van een "refurbished iPhone".

Kent er iemand een betrouwbare zaak in Haarlem of Hoofddorp of Leiden waar ze wel een batterij van de iPhone vervangen zonder al dit gedoe?

Alvast bedankt voor de tips/ input!

• eelco_v
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-12 14:35
@MetalSonic ,

recentelijk hier een op een adv gereageerd en uitstekend geholpen
met een SE2022 , https://www.telecomdokter.nl/ , ook wel TVO-shop.
Nooit nagevraagd waar ze fysiek zitten, zoals gezegd alles met de post afgehandeld,
was echt een aanrader. Heb verder geen andere belangen.

Succes,

eelco vitalis

eelcoV

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Door wie was de iPhone refurbished? Een derde partij?

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-12 16:00
@eelco_v bedankt voor de tip maar ik kijk nog even verder voor een plek waar ze repareren terwijl je wacht.

@418O2 klopt

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:18
Ik heb een jaar geleden mijn 2020SE laten voorzien van een originele Apple batterij.
Hij had een refurbished batterij, maar daar was ik ontevreden over.
En dat is gedaan bij de Amac in Leiden. Vriendelijk en goed geholpen.