Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een Ryzen 7 7800X3D of 9700X. Doel is om ermee op 4K te gamen, te Youtuben/Netflix/Videoland. Het wordt een PC voor in de huiskamer. De TV die ik wil gebruiken komt op een later moment. De games die ik erop wil spelen zijn eigenlijk alleen racegames. Lekker vanuit de luie stoel of de bank, controller in de hand... Gezien het budget kom ik uit bij deze 2 CPU's. De 9800X3D vind ik waarschijnlijk de meerprijs niet waar tov de 7800X3D? Alles boven de 60FPS is mooi meegenomen. Het spel moet gewoon vloeiend spelen, Dingen als RT geef ik niet zoveel om, dat kan gewoon uit. Wat is gemiddeld genomen de betere CPU voor racing games?
Wat is je budget?
+/- 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De rest is al aangekocht, daarop ga ik verder bouwen. RAM komt nog, maar dit zal 32GB 6000MT/s CL30 worden. De lijst van componenten vind je onderaan
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De build komt in de woonkamer. De TV wordt hoogstwaarschijnlijk een 86" 4K model.
Ik ben op zoek naar een Ryzen 7 7800X3D of 9700X. Doel is om ermee op 4K te gamen, te Youtuben/Netflix/Videoland. Het wordt een PC voor in de huiskamer. De TV die ik wil gebruiken komt op een later moment. De games die ik erop wil spelen zijn eigenlijk alleen racegames. Lekker vanuit de luie stoel of de bank, controller in de hand... Gezien het budget kom ik uit bij deze 2 CPU's. De 9800X3D vind ik waarschijnlijk de meerprijs niet waar tov de 7800X3D? Alles boven de 60FPS is mooi meegenomen. Het spel moet gewoon vloeiend spelen, Dingen als RT geef ik niet zoveel om, dat kan gewoon uit. Wat is gemiddeld genomen de betere CPU voor racing games?
Wat is je budget?
+/- 300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De rest is al aangekocht, daarop ga ik verder bouwen. RAM komt nog, maar dit zal 32GB 6000MT/s CL30 worden. De lijst van componenten vind je onderaan
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De build komt in de woonkamer. De TV wordt hoogstwaarschijnlijk een 86" 4K model.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Moederborden | Gigabyte B850 EAGLE ICE | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound Spectral White AMD Radeon RX 9070 XT | € 689,- | € 689,- |
| 1 | Behuizingen | Silverstone FLP02 | € 229,90 | € 229,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 6 - Dual Fan White ARGB Edition | € 43,90 | € 43,90 |
| 2 | Case fans | Scythe Wonder Tornado, max. 2500rpm, ARGB, Wit, 3 stuks, 120mm | € 29,90 | € 59,80 |
| 1 | Voedingen | Seasonic FOCUS GX White ATX 3 (2024) 850W | € 149,89 | € 149,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.341,49 | ||