Beste,
Ik woon in een nieuwbouw appartement. Overal in huis wordt het goed warm, behalve in 1 slaapkamer niet. Ik merk al een tijdje dat het daar toch wel vrij koel aanvoelt, maar nu merk ik met de koude buiten afgelopen dagen dat het daar gewoon niet verwarmt (het is daar ijskoud).
Ik heb uiteraard nog garantie op het gebouw, maar met deze dagen is het moeilijk om iemand te pakken te krijgen. Ik probeer het sowieso in 2026.
In bijlage een foto van de verdeler:
:strip_exif()/f/image/IYwB0NatldPcNrAAXF08dcM8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet welke groep naar welke kamer vertrekt (ik heb wel een plan gekregen op A4 formaat, maar door de vele leidingen die er in de vloer liggen en zodanig klein afgeprint, kan ik niet weten wat naar waar loopt).
Iemand een idee wat ik kan doen zelf om dit op te lossen? Er is een Nibe warmtepomp op aangesloten.
Tnx.
Pieter
Ik woon in een nieuwbouw appartement. Overal in huis wordt het goed warm, behalve in 1 slaapkamer niet. Ik merk al een tijdje dat het daar toch wel vrij koel aanvoelt, maar nu merk ik met de koude buiten afgelopen dagen dat het daar gewoon niet verwarmt (het is daar ijskoud).
Ik heb uiteraard nog garantie op het gebouw, maar met deze dagen is het moeilijk om iemand te pakken te krijgen. Ik probeer het sowieso in 2026.
In bijlage een foto van de verdeler:
:strip_exif()/f/image/IYwB0NatldPcNrAAXF08dcM8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet welke groep naar welke kamer vertrekt (ik heb wel een plan gekregen op A4 formaat, maar door de vele leidingen die er in de vloer liggen en zodanig klein afgeprint, kan ik niet weten wat naar waar loopt).
Iemand een idee wat ik kan doen zelf om dit op te lossen? Er is een Nibe warmtepomp op aangesloten.
Tnx.
Pieter
:strip_exif()/f/image/doQgcylx9pk8u2CSus5ymVj3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AW61Cq1GoBjE8o5iTkE43mDt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S87ZSmZEyIGwWuvXvHYUk2tf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NxaBY3qlVyj7EIyvXY5ZZ0GL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vHVe47pfceFmzsc3GhtUd5Xt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xwHWVvWi2YXOEwJgUOCXyPnE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ItRaUI4LoHkp6DNSWfv6JpMf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HVKl3iNONX0WsR41PuOdIKhb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RZDhHRM3IVTh4c7bSGPFL3DX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BryP3kpWYV2s37oNebJ9M3Lq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BUSIPU97dr33pyoHJV5vKC3z.jpg?f=fotoalbum_large)