Vraag

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:34
Ik kan vanaf vandaag verlengen. Ik heb KPN en wil daarbij blijven.
Nu zie ik bij mobiel.nl dat ik bij het verlengen dat ik een koptelefoon kan krijgen of 75 euro aan accessoires.
De vorige keer dat ik verlengd heb, kreeg ik ook een koptelefoon. Zo te lezen is dat ongeveer dezelfde.

Weet iemand anders nog een goede aanbieding?

Alle reacties

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:58
Simyo een optie? KPN dochter en dus zelfde KPN netwerk als je gewend bent.

Prijzen liggen lager en daar krijg je via Mobiel.nl nu €100,- cashback ipv een cadeau of accessoire tegoed.

• satshow
Fuwor schreef op donderdag 25 december 2025 @ 10:17:
Simyo een optie? KPN dochter en dus zelfde KPN netwerk als je gewend bent.

Prijzen liggen lager en daar krijg je via Mobiel.nl nu €100,- cashback ipv een cadeau of accessoire tegoed.
Ik heb nu korting via kpn compleet. Mijn vrouw heeft ook kpn en heb tv via kpn.
Dat zal ik wel kwijt raken denk ik.
Dan zal ik moeten gaan rekenen.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:00

MsG

Forumzwerver

Als je los laat dat je per se bij KPN moet blijven kan je flink besparen. Als je bijv volledig naar iets als Youfone gaat heb je wel de lusten van KPN (is namelijk gewoon een KPN-dochter) maar niet de prijstechnische nadelen.

Het helpt voor de advisering wel als je wat concreter bent over je wensen, dus hoeveel MB, belminuten, etc. idem dito voor de pakketten en snelheden voor je thuisabonnement.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• satshow
MsG schreef op donderdag 25 december 2025 @ 10:31:
Als je los laat dat je per se bij KPN moet blijven kan je flink besparen. Als je bijv volledig naar iets als Youfone gaat heb je wel de lusten van KPN (is namelijk gewoon een KPN-dochter) maar niet de prijstechnische nadelen.

Het helpt voor de advisering wel als je wat concreter bent over je wensen, dus hoeveel MB, belminuten, etc. idem dito voor de pakketten en snelheden voor je thuisabonnement.
Wat betreft mobiele telefoon. Ik bel af en toe maar verbruik per maand ongeveer 30 GB.
Mijn vrouw belt meer, die heeft onbeperkt nodig maar gebruikt maar amper data. Ik deel data op het moment.
Daarnaast hebben we op het moment glasvezel via kpn. Dat loopt nog een half jaar ongeveer.
Ik heb daar eerlijk gezegd niet over nagedacht om bij een kpn dochter te gaan kijken.
Op het moment hebben we het goedkoopste glasvezel abonnement en tv samen met het pluspakket.
Dat zal dus bij een andere aanbieder ook de bedoeling zijn.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-01 21:07
Geen idee of je ook streaming diensten bij KPN afneemt, maar je combinatie kan je een gratis dienst opleveren.

Ook lees ik dat je MB's deelt met je vrouw gaat zij ook verlengen? Anders bij wisseling van leverancier raakt zij die data van jou kwijt en moet je dat anders oplossen.

Als voor de goedkopere dochters, je hebt inderdaad hetzelfde netwerk, maar andere contract voorwaarden, zo betaal je extra voor een plafond op je kosten, werkt het anders in het buitenland met hun bundels, etc. Dus het kan een interessante keuze zijn, maar lees je goed in en kijk naar je eigen situatie.

Lees/skim ook de ervaringen topics hier op het forum als een provider je goed lijkt. Dan weet je wat de mensen zoal tegenkomen en voorkom je verrassingen.

Als laatste, je kunt ook verlengen met toestel en die in een keer afbetalen dat je er geen maandelijkse kosten aan hebt. Dat toestel kun je dan ook verpatsen tegen een kleine winst. Zie ook anderen die dat doen met telefoons nieuw in gesealde verpakking op v&a of marktplaats.

Overigens mijn laatste verlenging via mobiel.nl ging niet goed, en ik moest de molen door om aan te tonen wat ik verlengt had om het juiste maandbedrag te krijgen want ik kreeg een duurder abonnement dan afgesproken. Dus bewaar de mails goed.

• satshow
Mijn vrouw kan pas eind volgend jaar verlengen. Wat betreft data delen is er wel een oplossing, kan eventueel tijdelijk een pakket hoger gaan.
Op het moment maak ik gratis gebruik van nu Disney, heb eerst een tijdje Netflix gebruikt.

Ik zal eens op mijn gemak gaan kijken wat er allemaal mogelijk is.
Heb nu een fritzbox die prima bevalt, geen idee wat ik krijg als ik eventueel overstap.
Zal iets worden voor na de kerstdagen.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:00

MsG

Forumzwerver

Je kan ook op marktplaats zelf een Fritzbox halen. Heb ik ook gedaan en dan is overstappen van providers niet zoveel gedoe meer, gezien je dan niet de hele tijd van router wisselt bij een overstap.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:04
ik ben zelf net overgestapt op lebara met 2e (nl) nr.
10 gb / onbp bellen voor 5.50 per maand daarna 9,50, met 150 euro cashback
12*5.50 +12 * 9.50 - 150 = 30 euro voor 2 jaar -> iets meer dan 1 euro per maand...

Weet niet hoeveel korting je krijgt met die combinaties, maar vraag me af of je het zo goedkoop kan krijgen :)
Let wel: service van KPN moet je niet verwachten bij lebara- vandaar dat ik even ga kijken hoe het bevalt.
Pagina: 1