Vandaag heb ik een nieuwe koel-vriescombinatie ingebouwd, waarbij een sleepdeur op de koelkast en vriezer bevestigd moest worden. Om de sleepgeleiders op de deuren te bevestigen, moesten enkele (ondiepe) gaatjes in de zijkant van de deur van de koelkast en vriezer geboord worden. Nu is door onvoorzichtigheid 1 van de gaatjes in de vriezerdeur helaas te diep geboord, waarna een soort gesis hoorbaar was. Ik kon voelen dat er lucht door de vriezerdeur werd aangezogen, dus waarschijnlijk heb ik iets dat vacuum was (isolatiemateriaal?), lek geboord.
Dat dit vrij dom is, weet ik al
Maar mijn vraag is, wat kan hier de consequentie van zijn? Het gaatje in de zijkant van de deur is z.s.m. dicht gemaakt d.m.v. de schroef, dus er kan geen lucht meer bij, maar er is wel een (kleine) hoeveelheid lucht de vriezerdeur in gegaan.
Dat dit vrij dom is, weet ik al
Maar mijn vraag is, wat kan hier de consequentie van zijn? Het gaatje in de zijkant van de deur is z.s.m. dicht gemaakt d.m.v. de schroef, dus er kan geen lucht meer bij, maar er is wel een (kleine) hoeveelheid lucht de vriezerdeur in gegaan.