"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Vraag
Alle reacties
Of wijzig je normale netwerk tijdelijk naar 2.4 GHz als test.
Verliest hij de verbinding meteen na het verbinding of nadat je een printopdracht hebt gegeven? En waarom zou je netwerkinstellingen printen?Meg schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 16:36:
Mijn vraag
Geprobeerd om te verbinden en dan de netwerk instellingen te printen maar dan verliest de printer eigenlijk al gelijk de verbinding.
Ik heb al een gast netwerk en dat gebruik ik voor als er bijvoorbeeld mensen komen die ik liever niet op mijn eigen netwerk wil.
Ja, de verbinding wordt eteen verbroken en om te kijken welk IP hij heeft zodat ik deze kan vast zetten eventueel.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
WPA2 met een lang wachtwoord kan acceptabel zijn afhankelijk van hoe je er in staat.
is dat in je router of in de printer app? Ik zou altijd ook in je router kijken wat die ervan vindt.Meg schreef op donderdag 25 december 2025 @ 19:20:
Maar waarom geeft hij wel aan dat hij verbonden is hier?
[Afbeelding]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat is op het IP van de printer wat ik uit de router haalde.franssie schreef op donderdag 25 december 2025 @ 19:24:
[...]
is dat in je router of in de printer app? Ik zou altijd ook in je router kijken wat die ervan vindt.
Ben niet thuis dus kan niet de printer zelf checken nu.
"Beveiligingsinstellingen voor de Wi-Fi-toegang optimaliseren voor een betere compatibiliteit met oudere Wi-Fi-apparaten"
Heb nu dit aangevinkt zou dit werken?
[ Voor 50% gewijzigd door Meg op 26-12-2025 16:31 . Reden: Aanvulling. ]
Overal als in je router en de printques van je computers?Meg schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 16:05:
Ik zit nu te kijken en de printer staat overal als verbonden, ik vind het vreemd.
Dat weet jij als eerste, maar zou best kunnen werken."Beveiligingsinstellingen voor de Wi-Fi-toegang optimaliseren voor een betere compatibiliteit met oudere Wi-Fi-apparaten"
Heb nu dit aangevinkt zou dit werken?
Ik had de laatste jaren ook altijd wifi-verbindings-gezeik met HP printers, los van de inkt of toner want dat ook. Mijn huidige Brother en Kyocera hebben daar nul last van, maar dat is dan ook een iets hoger (maar voor de Brother niet veel hoger) prijssegment (en beide laser).
edit: even het product aan je topic gekoppeld, wellicht handig voor anderen.
[ Voor 4% gewijzigd door franssie op 26-12-2025 17:44 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Maar je hebt al 2 punten tegen je met dit probleem: printers en HP. Printers zijn al vervelend en HP is tegenwoordig (laatste 10+ jaar eigenlijk al) gewoon een drama.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dit dus, 5 jaar geleden de laatste HP gekocht en die wilde niet printen voordat ik hun app installeerde om 'm in te stellen, had dan ding gelijk terug moeten sturen en helaas niet gedaan, was geen dure maar toch zonde van het geld want die lag er meer uit dan dat ik kon printenHero of Time schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 18:37:
en HP is tegenwoordig (laatste 10+ jaar eigenlijk al) gewoon een drama.
Hun ultra light laptops zijn gek genoeg echt uitstekend.
Wat eigenlijk beter werkt is om het product via een pricewatch link te noemen in de TS, een koppeling is namelijk niet zichtbaar op een telefoon.Meg schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 17:55:
Ik zal thuis eens kijken hoe en wat, maar hoe koppel je een product aan een topic?
Maar ik begrijp dat het aanpassen van de WiFi instellingen naar "kompitabel met oude meuk" het verschil maakt en je weer kan printen? Zo oud is die printer geeneens
Ja de printer is weer verbonden en hopelijk blijft het nu zo, maar die ene instelling lijkt de oplossing.franssie schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 19:22:
[...]
Wat eigenlijk beter werkt is om het product via een pricewatch link te noemen in de TS, een koppeling is namelijk niet zichtbaar op een telefoon.
Maar ik begrijp dat het aanpassen van de WiFi instellingen naar "kompitabel met oude meuk" het verschil maakt en je weer kan printen? Zo oud is die printer geeneens
/f/image/5Rhx0404kHQNyPaQXLxbU9pJ.png?f=fotoalbum_large)