Het gaat alleen langzaam via remote desktop, dan haal ik rond de 100MBIT. Maar als ik gewoon kies voor bestand overzetten dan haal ik de max snelheid.
Vraag
Alle reacties
Waarschijnlijk zit er overhead op een transfer via remote desktop. Wat zegt de rustdesk documentatie?
Het aantal reacties zal een hint zijn: zonder concrete informatie valt er helemaal niets te zeggen. Wat gaat er precies langzaam, van waar naar waar? Wat bedoel je met de max snelheid en wat is gewoon kiezen voor bestandoverzetten? Etc.
Het is ook handig als je aangeeft wat je aan eigen overwegingen hebt (zoals uitzoeken waar de bottleneck kan liggen). Zegmaar de vragen die je met de '...' hebt weggeknipt uit je topicstart.
Kortom: op deze manier vragen is vrij zinloos. Ik stel voor dat je een nieuw topic opent met meer context en info zodat we misschien kunnen meedenken
Het is ook handig als je aangeeft wat je aan eigen overwegingen hebt (zoals uitzoeken waar de bottleneck kan liggen). Zegmaar de vragen die je met de '...' hebt weggeknipt uit je topicstart.
Kortom: op deze manier vragen is vrij zinloos. Ik stel voor dat je een nieuw topic opent met meer context en info zodat we misschien kunnen meedenken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()