Na geregelde tijd van de best buy desktop voor 1440p in de gaten te hebben gehouden, toch maar besloten om jullie om advies te vragen en of er alternatieven zijn en dingen waar ikzelf rekening mee moet houden. Het zou top zijn als het systeem voor een goed aantal jaar mee zou kunnen, denk minimaal aan 5-6 jaar.
Voorkeuren voor bepaalde merken heb ik niet, dus sta open voor advies. voor mij is het belangrijkste dat de prijs-kwaliteit verhoudingen goed zijn voor hetgeen wat ik koop.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het nieuwe systeem wil ik gamen en op kunnen werken, werken vormt geen probleem, maar het gamen heb ik wel wat advies bij nodig. Meestal zijn het MMO games die gespeeld worden. 4K gamen hoeft voor mij dus ook niet. Maar goede FPS op 2k is wel een vereiste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond 2000 euro mocht het een echte prestatie verbetering zijn, kan het ook iets meer worden, dat is niet erg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de behuizing zou ik graag iets met glas willen en een wit frame. Soortgelijke kast zoals de Chieftec VISIO AIR. Alternatieven zijn uiteraard welkom.
Wat verwacht je van ons?[i]
Nieuw in het samenstellen van PC's, zoals hierboven mijn lijstje geïnspireerd op de best buy 1440p desktop. Graag zou ik jullie mening willen over waar jullie wellicht andere onderdelen adviseren en waarom. Meer interne SSD?
Voorkeuren voor bepaalde merken heb ik niet, dus sta open voor advies. voor mij is het belangrijkste dat de prijs-kwaliteit verhoudingen goed zijn voor hetgeen wat ik koop.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het nieuwe systeem wil ik gamen en op kunnen werken, werken vormt geen probleem, maar het gamen heb ik wel wat advies bij nodig. Meestal zijn het MMO games die gespeeld worden. 4K gamen hoeft voor mij dus ook niet. Maar goede FPS op 2k is wel een vereiste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond 2000 euro mocht het een echte prestatie verbetering zijn, kan het ook iets meer worden, dat is niet erg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor de behuizing zou ik graag iets met glas willen en een wit frame. Soortgelijke kast zoals de Chieftec VISIO AIR. Alternatieven zijn uiteraard welkom.
| # | Categorie | Product | Prijs | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 268 | |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI | € 254 | |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 9070 XT | € 683,24 | |
| 1 | Behuizingen | Glazen kast in het wit? | €104 | |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 419,90 | |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2024) | € 129,95 | |
| 1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 1TB | € 114,90 | |
| Totaal | € 1.973,99 | |||
Nieuw in het samenstellen van PC's, zoals hierboven mijn lijstje geïnspireerd op de best buy 1440p desktop. Graag zou ik jullie mening willen over waar jullie wellicht andere onderdelen adviseren en waarom. Meer interne SSD?