Toon posts:

Waar haalen de tweakers hun gsm logo's??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En zeg nu niet dat ik de search moet gebruiken, want die zijn allemaal verouderd.

Zo, duz waar haalen jullie je gratiz logo's en ringtones vanaf (wel via sms en niet via datakabel)

alvast bedankt...

Greetz Darken

Verwijderd

Is natuurlijk wel handig als je erbij zet wat voor telefoon je hebt.

Dat is trouwens allemaal teringduur die ringtones en logo's via internet. Voor f.10,- heb je een CD-Rom van ik meen denda waarbij je zelf de ringtones kan uitzoeken op je computer en geldt ook voor logo's en die vervolgens met je modem naar de SMS gateway van je provider versturen.

Misschien heeft een kennis van je wel dat programma. Kan je ook zelf logo's mee maken enzo en heeft voor verschillende merken tones en logo's

Verwijderd

Topicstarter
gaat voor m'n nokia 3310

greetz Darken

Verwijderd

Boltblue.com. eerst ff reggen :)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:58
een datakabel voor je GSM is altijd handig en leuk.

www.totalgsm.nl kun je zo honderden ringtones vinden. Ze staan daar ik logomanager formaat. je doet copy/paste in je logomanager en upload. Luisteren, eventueel tweaken en opslaan of weggooien.

staan STUKKEN sneller dan laten versturen via SMS, en voor de meeste mag je er maar x per dag/week/maand versturen, terwijl dit zo gratis is als het maar kan. 1 nadeeltje, die kabel.. maar als je dit weekend naar de compu beurs in eindhoven gaat heb je er al 1 voor een geeltje. Plus dat je ook nog je logo's kan aanpassen (opstartlogo, screensaver, operator logo) en eventueel een paar vrienden/vriendin die dat ook wil als ze ook een 3310 hebben.

Ik heb een 8210 en een datakabel ervoor, bij mij in de familie hebben ze nog 3 8210's, en allemaal custom ringtones en logo's via mijn kabel. kreeg 5 piek per phone dus dat is al bijna de kabel terugverdiend :)

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
cool thanx, als het goed is krijg ik morgen m'n datakabel:9~

oh ja , hoe doe je je opstartlogo veranderen???

greetz Darken

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09-2025
dit is daar een leuke site voor:
De logo's zijn gratis en de ringtone's kosten geld.
Gewoon even een accountje aanmaken

Boltblue

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Verwijderd

Ik haal nergens logo's en beltoontjes, want dat interesseert me allemaal geen moer :)
Lekker standaard, is veel mooier, en minder 'kinds' :P
Pagina: 1