Hoi Allen,
Ik heb op dit moment onderstaand systeem. Tweedehands gekocht. Ik ben langzaamaan aan het overstappen van console naar pc gaming en richt mij vooral op racegames, maar is niet de enige games die ik ga spelen. Erg breed qua games, maar focus op racegames / shooters.
Op dit moment speel ik voornamelijk F125/LeMans Ultimate op een enkele scherm.
Mijn wens is om 1440p op high te kunnen spelen, maar mijn vraag is voornamelijk. Is het verstandig om alleen de videokaart te upgraden of heeft dit weinig nut en kan ik beter doorsparen voor een volledige upgrade? De videokaart die op het oog heb is een RX 9060 XT 16GB.
Ik heb op dit moment onderstaand systeem. Tweedehands gekocht. Ik ben langzaamaan aan het overstappen van console naar pc gaming en richt mij vooral op racegames, maar is niet de enige games die ik ga spelen. Erg breed qua games, maar focus op racegames / shooters.
Op dit moment speel ik voornamelijk F125/LeMans Ultimate op een enkele scherm.
Mijn wens is om 1440p op high te kunnen spelen, maar mijn vraag is voornamelijk. Is het verstandig om alleen de videokaart te upgraden of heeft dit weinig nut en kan ik beter doorsparen voor een volledige upgrade? De videokaart die op het oog heb is een RX 9060 XT 16GB.
- Geheugen: G.Skill Trident Z 32GB
- Behuizing: NZXT H400 - Midtowermodel
- Grafische kaart: Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G
- Processor: Intel Core i7 8700
- Moederbord: ASUS TUF B360-PLUS GAMING
- Koelsysteem: NZXT Kraken X52 RGB (Vloeistof-koelsysteem)
- Opslag (SSD): Samsung 860 EVO 1TB
- Voeding: Corsair TX-M Series TX750M V2
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht