Onze electricien is tijdens het verlagen van de stopcontact, op z'n zachtst gezegd, niet al te voorzichtig te werk gegaan. Zo is hij door een gipse binnenmuur (7 cm) gebroken waar aan de andere kant de keuken staat.
De binnenmuur is volledig doorgebroken en in de muur zijn grote brokstukken te zien:
:strip_exif()/f/image/VIA7A6yt81L9qiPYnEzXeUKc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MflYmul4gqtBnN30tAkIUyTY.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo ziet de volledige muur er aan de tv kant er op het moment uit:
:strip_exif()/f/image/8ArKCOzGVJ8h7uBdEsGFYpiG.jpg?f=fotoalbum_large)
(De gele buizen heb ik dit weekend zelf geplaatst voor 2 wandlampjes. De sleuf eronder was een inschattingsfoutje van de electricien.)
Idealiter zou ik aan deze muur een 3 meter breed tv meubel ophangen en een tv van zo'n 30 kg. Maar ik vraag mij af of het wel verstandig is, gezien de staat van deze muur, en het feit dat er ook al een keuken aan de andere kant van de muur hangt met bovenkastjes.
Nu heb ik de volgende vragen:
1. Hoe repareer ik deze binnenmuur?
2. Is het mogelijk om een 3 meter breed tv meubel aan deze muur op te hangen, een goot voor de tv kabels in te frezen, en een 30 kg zware tv aan deze muur op te hangen? Of is dat te onverstandig.
De binnenmuur is volledig doorgebroken en in de muur zijn grote brokstukken te zien:
:strip_exif()/f/image/VIA7A6yt81L9qiPYnEzXeUKc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MflYmul4gqtBnN30tAkIUyTY.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo ziet de volledige muur er aan de tv kant er op het moment uit:
:strip_exif()/f/image/8ArKCOzGVJ8h7uBdEsGFYpiG.jpg?f=fotoalbum_large)
(De gele buizen heb ik dit weekend zelf geplaatst voor 2 wandlampjes. De sleuf eronder was een inschattingsfoutje van de electricien.)
Idealiter zou ik aan deze muur een 3 meter breed tv meubel ophangen en een tv van zo'n 30 kg. Maar ik vraag mij af of het wel verstandig is, gezien de staat van deze muur, en het feit dat er ook al een keuken aan de andere kant van de muur hangt met bovenkastjes.
Nu heb ik de volgende vragen:
1. Hoe repareer ik deze binnenmuur?
2. Is het mogelijk om een 3 meter breed tv meubel aan deze muur op te hangen, een goot voor de tv kabels in te frezen, en een 30 kg zware tv aan deze muur op te hangen? Of is dat te onverstandig.