10 Thunderbolt 5-dockingstations - Klaar met één kabeltje

Pagina: 1
Acties:

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:25

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Artikel: review: 10 Thunderbolt 5-dockingstations - Klaar met één kabeltje
Auteur: @Tomas Hochstenbach
Dat is vreemd, want volgens de specificaties en de opdruk op het dock kunnen die poorten 8k/60Hz aan, wat logischerwijs net zoveel bandbreedte kost als 4k/120Hz
Does not compute..... 8k heeft 4 keer zoveel pixels als 4k. 120Hz heeft 2 keer zoveel beelden als 60Hz
8k/60Hz gebruikt dus dezelfde bandbreedte als 4k/240Hz, niet 4k/120Hz. Of mis ik ergens iets in mijn berekening?

• borgonjonm
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-12-2025
Met een knop aan de onderzijde van het apparaat kun je daarvan de helderheid hiervan aanpassen of de leds volledig uitschakelen.

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Ik zal het nog eens proberen: @Tomas Hochstenbach

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Het bijft toch jammer als mensen feedback plaatsen en die dan gewoon volledig genegeerd wordt. Het komt de kwaliteit van de stukken niet ten goede én vervreemd de community. Dan kunnen we beter de feedback link gewoon weghalen en dit forum sluiten, volgens mij.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:31

Reinier

\o/

Croga schreef op donderdag 25 december 2025 @ 07:55:
Het bijft toch jammer als mensen feedback plaatsen en die dan gewoon volledig genegeerd wordt. Het komt de kwaliteit van de stukken niet ten goede én vervreemd de community. Dan kunnen we beter de feedback link gewoon weghalen en dit forum sluiten, volgens mij.
*vervreemdt

• xSNAKEX
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-01 21:08
Moet zeggen dat ik het al erg irritant vond toen de singlepage weergave standaard aan stond, maar ik kon iig nog omschakelen. Nu is de optie helemaal verdwenen? Dan haak ik helaas toch echt af bij het lezen van het artikel. Geen zin om eindeloos te scrollen naar wat ik eerst met een enkele klik kon bereiken.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Misschien hebben Tweakers redacteurs ook weleens een paar dagen vrij, rond de feestdagen?

iRacing Profiel

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Laten we gewoon op een respectvolle manier even wachten op de reactie van de redactie. Ook die zijn een aantal dagen vrij met de kerst.

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:55
Iedereen heeft recht op zijn verlof en dat is meer dan gegund. Daarentegen lijkt het mij ook niet onredelijk dat als je een terechte opmerking geeft 1.5 uur na het online gaan van het artikel er toch iemand van de redactie een reactie geeft (het lijkt me straf dat iedereen verlof heeft vermits er nog artikels online komen).
Ik zou verwachten dat er een soort opvolging wordt voorzien in het geval dat de auteur al met verlof is als zijn artikel online wordt gezet.

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:54

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Bedankt voor jullie geduld, ik was inderdaad vrij rond de kerst. Beide foutjes zijn nu opgelost.
Pagina: 1