Ik heb voor mijn nieuwe pc een 5070 gekocht en ben van plan ddr5 aan te schaffen en voor cpu zou ik willen gaan voor een AMD Ryzen 5 9600X, ik vraag mij af of dit 1 compatible is (dus geen bsod krijg) en 2 of de cpu niet de gpu gaat bottlenecken. Dus mijn vraag ik of dit een goede cpu is voor de gpu die ik heb zoniet welke dan wel beter is of compatible is.
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Zie ook de Huisregels. en de standaard template die naar voren komt als je een topic opent.
Daarnaast hoort dit eigenlijk meer in aankoopadvies thuis, dus in Desktop koopadvies. Daarvoor ontbreekt heel veel essentiële informatie nog. Lees even DKA beleid door en maak daar een nieuw topic aan.
Dicht bij gebrek aan eigen inzet. Het staat je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen. Let daarbij op bovenstaande.Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Daarnaast hoort dit eigenlijk meer in aankoopadvies thuis, dus in Desktop koopadvies. Daarvoor ontbreekt heel veel essentiële informatie nog. Lees even DKA beleid door en maak daar een nieuw topic aan.
Dit topic is gesloten.
![]()