Vraag

• ABCstabiel
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 24-12 10:42
Ik zoek een?
Een Smartphone met Android besturing.

Wat is je budget?
Budget is ongeveer 350-400€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek een smartphone met een goede camera en accu. Daarnaast gebruik ik hem vooral om doelloos te scrollen en eventueel series/films te kijken. Ik heb momenteel de OnePlus Nord 3. 1,5jr geleden heb ik deze gekocht op aanraden van de Best Buy Guide. Helaas toch teleurgesteld in het apparaat. De accu is zeer matig (na 1,5jr moet ik in de middag opladen om de dag door te komen) en de foto's zijn teleurstellend.

Wat heb je zelf al gevonden?
Middels mijn eigen onderzoek kom ik op de Motorola edge 60 pro of de Google Pixel 9a. De Motorola heeft een betere accu en beschikt over een goede camera inclusief telelens. De Pixel heeft een mindere accu, goede camera (minder in MP, beter in optimalisatie software), langere Android updates en sterke AI-integratie.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie een mening over de Motorola edge 60 (12 GB ram - 512GB) of de Pixel 9a (8GB RAM - 128GB)? Of hebben jullie een andere suggestie?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:26
Gebruik je het voornamelijk op wifi of op 5g?
De Pixel accu is op 5g slechter dan op wifi.

Echter ik zou direct voor de Motorola gaan met de betere accuduur. Accu wordt slechter naarmate de telefoon ouder wordt, dus ik zou direct voor de beste optie gaan.

Dat gezegd, met accu als je grootste pijnpunt, hoop ik dat je alles in dark mode doet wat met oled schermen accu spaart?