Toon posts:

Toetsenbord houdt er zo maar mee op :-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een silitek sk2500 keyboardje die er soms ineens mee op houdt. Geen enkele toets reageert dan meer, alleen de pc opnieuw opstarten helpt. Nou had ik dit probleem onder win98se ook wel eens, maar toen startte ik de software voor de functietoetsen gewoon opnieuw op (touchmanager heet die software), maar onder win2k richt dat dus niks uit. Iemand een idee wat hier de oorzaak (en de uiteraard de oplossing) van kan zijn?

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Ja, ik heb ook zo'n klote toetsenbord gehad en de enige oplossing was destijds om dell drivers te downloaden voor het toetsenbord, dan hing die niet meer maar kan je de functietoetsen niet meer gebruiken. Ik weet niet meer welke driver dat was. Op computertotaal forum moet die vraag+antw. nog wel ergens staan denk ik, of die moeten ook geregeld grote forum crashes hebben zoals hier op GoT

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ken ik, ook met nieuwe drivers blijft het niks...

Er is maar 1 oplossing, en dat is de prullemand...

HENG HENG

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:48
M'n vaders pc heeft precies het zelfde toetsenbord, en precies hetzelfde probleem.
Een oplossing heb ik nog niet gevonden, maar wat in iig ook werkt is ff het stekkertje eruit en weer erin doen. Dan hoef je tenminste niet te rebooten.