There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Je kan dit zelfs op een 368-er geloof ik, maar je kan met zo'n computer ook een ('lichte') website opzetten denk ik.
* LauPro is trouwens een beetje jeloers hij heeft 'maar' een pentium 100, 24 mb/ram en 400 mb harde schijf als server
* LauPro is trouwens een beetje jeloers hij heeft 'maar' een pentium 100, 24 mb/ram en 400 mb harde schijf als server
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
In principe wel.Op woensdag 19 september 2001 17:36 schreef Drobanir het volgende:
- Is dit krachtig genoeg om mijn kabelmodem te sharen?
Dit hangt weer samen met de vorige vraag. Als je een Pentium 100 hebt, zou ik zelf een Linux server ervan maken. Deze heeft niet zo heel veel vraag naar processor vermogen.- Welk OS en welke software raad je me dan aan?
Nee, dit hoeft dan niet meer. Zolang je dan maar alle PC's achter de server hebt hangen. Dus zo:- Als ik hier ook een firewall op draai (Norton Internet Security b.v.), hoeft dat dan niet meer op de andere PC's?
kabelmodem <--> server <--> hub <--> PC's
Dit kan overal. Moet je wel in je firewall regels aanmaken zodat deze programma's kunnen werken.- Kan ik overal ICQ, mIRC, etc draaien, of kan dat maar 1x omdat ik maar 1 IP naar buiten heb?
Er zijn heel veel websites over netwerken aanleggen en servers maken. Zoek hier maar eens.- Ik heb de FAQ's gelezen en die zijn redelijk zinvol, maar is er nog meer te lezen?
Graag gedaan...Alvast bedankt!
Bedankt! Ik heb geen ervaring met Linux en niet zoveel kaas gegeten van NT. En ik denk dat win 2k e.d. niet willen installeren op een P100. Ik wilde het dus simpel houden en met een 9x bak beginnen te experimenteren.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Verwijderd
Kan ook.... maar let op!! Een win9x bak is niet zo heel stabiel om als server te gebruiken!!!